Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Kerstsfeer.....

9.12.11



Kerstsfeer in de keuken

Aan het oude raamwerk hangt een vergrijsde krans met daaraan Franse kerstdecoratie. Deze punt-kerstbal komt uit Frankrijk.



Voor het oude raamwerk staat een Franse oorvaas. Deze kleurt zo mooi bij de kleuren van het raamwerk.

Op de Franse oorvaas ligt een simpele krans van stukjes houttakjes. Er doorheen zijn wat dunnere takken gevlochten. Bovenop de krans zitten houten sterretjes. Er ligt een kerstbal bovenop de krans. De kerstbal is van armeluiszilver  en is gedecoreerd met een ingegraveerde ster.

De krans is geen eigen creatie, tijdens het kerstshoppen meegenomen;-). Gezellig zo voor het weekend de eerste kerstsfeer in huis. Ik wens jullie allemaal een sfeervol weekend!

A wonderful weekend!

24 opmerkingen:

  1. ooo wat n mooi plaatje weer
    De grote kerstbal lijkt erg op zo n heksenbol ,heb ik ook nog ergens in de schuur liggen zo n heksenbol ,t is wel een idee om nu te gebruiken natuurlijk !
    Fijn weekend !
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Franse vaas vind ik helemaal geweldig, je kunt daar ook nog eens het hele jaar plezier van hebben! De vaas in kerstsfeer vind ik ook erg mooi!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geheel, zo sfeervol en warm.
    LIeve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stukje franse kerst in jouw keuken, heel mooi en natuurlijk in mooie combinatie van stoer en stijlvol..je hebt al een stukje kerst in huis...

    Geniet van je weekend,
    Lieve groet van mij♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig plaatje, geniet ervan.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij ook en fijn weekend

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ingrid,
    Dat ziet er weer mooi uit bij jou! ekker genieten dit weekend, de periode voor kerst is zo gezellig! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the wreath - so stylish!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die oorvaas...prachtig!!Mooie sfeer heb je neergezet!
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat erg leuk.
    Vandaag ook eens wat gedaan voor kerst.

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er gezellig en sfeervol uit!!
    Fijn weekend, liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhh die vaas is mooi!

    Het ziet er sfeervol uit!!

    finn weekend! HAIKEY

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi hoor!!...fijn weekend....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geheel; vooral met die vaas en krans kun je al niet misgaan!

    Fijn weekend,

    'Inga'

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de combinatie zo mooi. Werkelijk prachtig. Past zo goed bij elkaar allemaal...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi plaatje zo. De 'takjes'-krans in de vaas vind ik ook erg leuk, heerlijk natuurlijk maar zo sfeervol!

    Een fijn weekend,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat mooi je combinatie van stoer en kerst!!
    en je franse vaas is werkelijke een plaatje!

    ik wens je een fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk leuk! En iets meenemen tijdens kerst shoppen is ook erg cool. Ik vind het geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg stijlvol, heel mooi. Kerst komt eraan!

    Een leuk weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er heel erg leuk uit! Erg geslaagd ben je tijdens het kerst shoppen! fijn weekeind, liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb het je al eerder gezegd maar ik blijf gek op je raam!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat prachtig zo eenvoudig en het brengt zoveel sfeer.....

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dat een mooie kerstbal zeg....en je Franse vaas vind ik helemaal geweldig !!!Een hele mooie combinatie van stijlvol en stoer....
    Ik wens je een hele fijne weekend......Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. MOOI HOOR!

    IK VIND DEZE SFEER ERG MOOI!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media