Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Franse Vaas

19.12.11


Franse vaas & grote glazen Kerstbal 


De Franse vaas brengt sfeer op de eettafel.
Op de vaas ligt een krans en daar bovenop
een grote glazen kerstbal.


De laatste week voor kerst is aangebroken.....


Op verschillende blogs zie ik de gelukwensen al voorbij komen.

De één heeft al vakantie of een paar dagen vrij, 
de ander is nog volop aan het werk. 

Wat je ook nog gaat doen deze week, ik hoop dat je er van kan genieten.

Voor ons is het laatste werkweekje
van het jaar ingegaan!



Lieve groet
***** 
Sweet greetings

23 opmerkingen:

  1. Vorig jaar had ik ook kerstballen op mijn Franse vazen, prachtig vond ik dat, net als hier bij jou!

    Sterkte met de laatste werkweek, daarna ook lekker genieten van een aantal vrije dagen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk wij hebben ook vrij na de kerst....ik helemaal ...hemmes moet wel naar de veiling.....liefs van mij....mooi je foto's !!!...

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG
    Het lijkt wel een glazen toverbol daar in die franse vaas. Zo mooi ook die krans !!! Hoewel je nog even moet werken tot het zover is heb je er duidelijk zin in ;-)FIJNE WEEK
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en stijlvol!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend! ik ben gek op franse vazen!!

    succes van de week nog even met werken en daarna genieten!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze foto's zijn prachtig met die vazen en die hele grote mooie glanzende Kerstbal...zo robuust en sierlijk tegelijk...
    Meis wat heb je toch en geweldig mooi Kersthuis..nu nog even werken, en dan genieten van het samenzijn met familie en vrienden..
    Warm en knus...

    Ik wil je hierbij een warme liefdevolle Kerstdagen wensen...en een gezond en mooi 2012!

    Liefs en goeds...Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op Franse vazen en wat staat dat mooi zo'n krans met kerstbal. Hier heb ik ook zo'n Franse vaas met bal op de schouw staan.
    Je oorvaas op de achtergrond is ook een plaatje.
    Wens je een fijne dag Harriëtte.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedecoreerd, zowel op de voor als op de achtergrond ! ben ook dol op Franse vazen, en heb er ook al verschillende :-)
    Een fijne week gewenst en mocht ik je niet voor die tijd nog "spreken" alvast fijne dagen gewenst
    en een mooie vakantie
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier het laatste werkweekje. Ik ben druk bezig om alle spullen van mijn Open Huis dagen weer op te ruimen, en ik moet nog een paar dagen op school werken. Ik kom er maar niet aan toe om een beetje kerst in huis te brengen.
    Je Franse vaas is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijne dagen met iedereen die jullie dierbaar zijn en geniet er maar lekker van ....lieve groet ...rosita x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi je Franse vaas echt sfeervol ,ook hier nog even druk maar nog even volhouden en dan genieten van de gezellige kerstdagen die wens ik jou ook toe !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig je franse vaas! Hier geen extra dagen vrij, maar dochterlief heeft volgende week natuurlijk wel vakantie, dus dat is altijd extra gezellig.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's! Hier ook bezig aan de laatste werkweek... en dan 2 weken vrij! Fijne avond! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi!!Voor jou ook hele fijne dagen!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi zo, de krans en bal op de vaas! Ook ik ben aan mijn laatste werkweek van het jaar begonnen. Donderdagmiddag hebben we kerstborrel en dan gaan we 3 januari weer met frisse zin aan een nieuw jaar beginnen! Fijne dagen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a gorgeous bauble!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zou ik graag zo'n mooie grote vaas op de eettafel zetten...maar hier ligt het vol met kaartjes en kleine kransjes voor de kleuters...na morgen hoop ik orde te scheppen:)))

    Geniet van je laatste werkweek, bij mij nog 2 dagen...

    Lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en leuk idee.

    Alvast wens ik je prettige feestdagen en geniet van elk mooi moment.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi zo op je tafel!
    Heerlijk je laatste werkweekje van het jaar en daarna even op adem komen. Ik wens je dan ook hele prettige dagen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. MOOIE VAAS HEB JE GEMAAKT!

    FIJNE DAGEN,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig!! Ik wens je hele fijne dagen. Liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media