Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Merry Christmas

23.12.11


Oud kanten corset uit Parijs & Kerstbal




Op Radio 538 hoorde ik dat Lingerie één van de populairste 'gifts' onder de boom is.
Zo leuk dan ook om met dit oude kanten corset {uit Parijs} te decoreren.
Het oude kant vind ik zo mooi.

Achter één van de gespjes heb ik het lint van de kerstbal gehaakt.
Een rieten kerstklok erop gelegd en zo heb ik een speciaal
decoratiehoekje gecreëerd op het oude witte kistje.....


Ik wens jullie allemaal 2 hele fijne,
 gezellige & liefdevolle 
Kerstdagen!


Lieve groet

*****

Sweet greetings

Enjoy!

35 opmerkingen:

  1. Prachtige decoratie !!
    zo mooi dat Franse oude kant
    wens jullie ook hele fijne dagen toe
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh dit is wel een kerstcreatie met een sexy kantje hihihi
    Jij ook hele fijne feestdagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hariëtte,
    Prachtig mooi gedecoreerd. Kant en oude kerstballen, geen mooiere combinatie denkbaar.
    Ik wens je met je gezin heel fijne kerstdagen, geniet ervan...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's!!Heb zitten genieten!!
    Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen en voor 2012 veel geluk en gezondheid!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan, past helemaal bij kerst! Ik wens jou en je gezin ook hele fijne, gezellige, warme dagen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi jou foto's!!

    Fijne kerstdagen en een goed 2012!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een charmant plaatje ... mooi gedaan!
    Ik wens je fijne en gezellige dagen, lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's!!
    Maar nu het corsetje wel aandoen met de kerst he":-)..ben je helemaal up to date!
    Wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen,maar dat lukt vast met zo'n pakje onder de boom ;-)
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto,s !!
    Maar, eerlijk....jeetje ik wil echt geen lingerie onder de Kerstboom,neeeee...echt niet.
    Ik koop dat liever zelf, hahaa

    Fijne dagen.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's maar vooral geeft het zo'n romantisch sfeertje Harriëtte.
    Ik wens jou een hele mooie kerst, met veel genietmomenten, met de mensen om je heen die je dierbaar zijn.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een post naar de laatste mode dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


    Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat is erg mooi zo samen. Toch maar eens onder de boom kijken, maar ik vrees niet dat er zo'n pakje ligt haha. Ik wens jou ook een hele fijne kerst toe.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige sfeer Harriëtte en wat mooi dat kanten corset, prachtig om mee te decoreren.
    Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne Kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2012.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's van een mooi korset.
    Jij ook hele fijne feestdagen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg mooi!

    fijne dagen!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto's.
    Ook voor jou en je familie.
    Heel fijne feestdagen, en een mooi 2012
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat n mooi plaatje weer
    Heeeeele fijne kerstdagen !!
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe kom je er op???, geweldig.
    Hele gezellige dagen.
    Liefs Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Harriètte,

    Wat een supervette foto!!
    Helemaal TE gek!!


    en verder: MERRY CHRISTMAS to you!Fijne dagen samen met je gezinnetje,en voorspoed in het nieuwe jaar,

    lieve groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's!

    Fijne dagen!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi idee deze decoratie, wat een prachtig kanten corset !!
    Wens jou en je familie fijne Kerstdagen,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, hier nog geen dolletje onder de boom in kanten lingerie, haha, eerst maar eens de ballen en de lampjes er in hangen vanavond.
    Ik wens je hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi lief mens :-)
    Dat wordt een warme en pikante kerst hihi
    (grapje) Móói die combinatie ballen met frans kant.
    Ik ben ook blij dat ik jou heb ontdekt hoor !!!!
    Ik kom graag bij je "buurten" en GENIET enorm van al je inspiratie en mooie spulletjes.
    Wens je samen met iedereen die je lief is een warme en sfeervolle kerst en alle goeds voor 2012.
    Groetjezz lfs mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat weer een prachtig plaatje...jij ook hele fijne dagen en geniet van elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wens je hele fijne kerstdagen toe.....
    Met al je dierbaren.......
    Geniet ze.....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het weer heel erg mooi zoals je posten altijd zijn!!!
    Voor jou en voor allen die je lief zijn heel fijne en goede dagen.
    Geniet ervan.
    Dank je wel voor al je lieve reacties!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi het oude kant en met de kerstbal helemaal in sfeer ;) Fijne en gezellige feestdagen gewenst!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig zo romantisch......fijne feestdagen wenst jou Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook voor jullie hele fijne dagen en een TOP 2012.
    Lieve groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige foto's! Heel mooi gemaakt.
    Ik wens jou ook hele mooie dagen,samen met allen die je lief zijn!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. PRACHTIG...Wat weer mooie foto's.....Ik wens je hele fijne feestdagen samen met allen die je lief zijn !!!!!!!
    Lieve groet.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie foto,s. Heel sfeervol.
    Hele fijne dagen gewenst voor jou en je gezin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful photo!!!! And a wonderful mood!
    Wish you a merry x-mas!
    Hugs
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media