Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Vleugje kerstgroen.....

12.12.11


Een oud schaaltje met mos en oude kerstdecoratie

Op het aanrechtblad staat een heel oud beboterd schaaltje van
Petrus Regout & CP Maastricht met een beetje mos
 en kerstdecoratie. 


Een oud kaarsenklemmetje met prikker in het mos geprikt.
Op het mos een oud deukballetje en klokje, waarvan
het glazen klingeltje nog in tact is,
gedecoreerd.

&

Nog een leuk nieuwtje.....

Ik ontving een mailtje van LeukeBlogs.nl
Met deze inhoud:

Hallo,

Op www.leukeblogs.nl verzamelen wij leuke blogs in verschillende categorieën. Wij vinden dat je erg leuk en inspirerend blogt. Zeker een vernoeming op LeukeBlogs.nl waard dus, en daarom staat jouw blog genoemd in de categorie Interieur & Design.


Zo leuk vind ik deze waardering.....
Wat een compliment!
&

Een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers.....

& Hartelijk dank aan al mijn volgers voor de lieve, hartelijke, enthousiaste reacties
die ik elke post weer mag ontvangen.
Zo bijzonder vind ik dat!

I wish you all a happy new week
Enjoy!

38 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig schaaltje ...
    hier houd ik van: natuurlijke eenvoud ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig maar daarom zeker niet minder mooi! De kracht zit hem juist in het weglaten!

    Wat leuk dat je bij leukeblogs.nl vermeld staat, volgens mij zijn we daar buurvrouwen van elkaar hihi!

    Nog een fijne avond, het waait hier zo te horen flink!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh that moss is such a great idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, heerlijk eenvoudig en daardoor zo sfeervol. Helemaal mijn stijl.
    Gefeliciteerd met je vermelding, je hebt het zeker verdiend.
    Fijne dag,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi Kerst-stilleven op je aanrecht Harriëtte. Die beboterde schaal vind ik echt prachtig, staat ook nog op mijn wensenlijstje en je heb mooie oude kerstornamenten.
    Wat leuk dat je Blog daar vermeld wordt en dikverdiend, want ik geniet hier telkens weer. Je heb een prachtige Blog.
    Ik ga eens kijken op die site.
    Wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk !! jij je schaaltje en je vermelding !!!......gefelicicteerd......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo op je aanrecht ! prachtig schaaltje heb je als ondergrond, lief zijn die klokjes he
    dit jaar kon ik mijn kerstboompje volledig vullen met oude versiering, zo gezellig, geniet er echt van
    wat leuk dat je een vermelding op die site hebt gekregen !! een leuk stukje waardering!
    Fijne (stormachtige) dag gewenst
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar ga ik eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. less is more, mooi!!
    wat leuk dat je een vermelding op leukeblogs.nl hebt, ik ga even kijken daar!

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij net je blog ontdekt en weet dus niet of ik al volger was. Bij deze aangemeld, want je hebt een mooie blog met super gave foto's. Inspirerend en anders dan anders, daarom ben je volgens mij ook geselecteerd voor de BLOG.nl site. Gefeliciteerd met deze vermelding en waardering.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ....this is a very nice decoration and it looks so good :)

    Have a nice day
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat erg mooi dat mos ! En wat leuk die blogvermelding! Ik ga zo even kijken, want ik ken de site nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel subtiel...en wat een eer dat je wordt vermeld, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay meis,

    Ten eerste wil ik je feliciteren dat je wordt vernoemd...en dit is geheel terecht...super voor je meis.

    En je prachtige schaaltje met het frisse mos, en de oude bakvormpjes en die witte kaars...ja dat is genieten!

    Wil je ook nog even bedanken voor je lieve woorden op mijn blog...dit heeft me zo goed gedaan...

    Dag meis..wens je alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige schaal, en dat is zeker een compliment zeg! liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are so pretty especially the silver against the green moss.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Hariëtte,
    Ik vind die schaal op zich al heel mooi, zo´n prachrig oudje.. Ben ik nog naar op zoek, voor bij mijn PR verzameling. Zo met die bollen mos en een paar kleine ornamenten er op is het werkelijk fantastisch. Heerlijk sober en daarom zo ontzetten mooi.
    Wat leuk dat je op die site vermeld wordt, ik wist niet eens van het bestaan af... Maar ze hebben gelijk hoor, je hebt een prachtige blog en ik wordt altijd enorm door je geinspireerd...
    Ik wens je een heel fijne dag, hier schijnt inmiddels de zon weer, gelukkig...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je zet weer een prachtige sfeer neer.Kan ik erg van genieten.En wat gaaf dat je genoemd wordt!!Kon de site ook niet,zal er is geen neuzen.Maar superleuk voor je!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hee wat leuk voor je nou je blog is super dus hebt het verdiend.... leuke foto's ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En zo is je keuken ook in kerstsfeer, mooi gedaan! Gefeliciteerd met je vermelding, altijd leuk als anderen waarderen wat je doet.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige schaal met een hele mooie kerstdecoratie echt sfeervol....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love how you have made this look amazing you so inspire me to try something new. Have a great day my friend.

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo mooi de foto van het schaaltje met mos!! en een dikke proficiat met de vermelding, je blog is ook heel mooi!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is helemaal mijn stijl! Echt heel mooi gedaan! En gefeliciteerd met je vermelding op leukeblogs, daar mag je best trots op zijn. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een eer zo'n nominatie, verdiend hoor!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou terecht dat je daar vermeld wordt !

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is mos toch mooi om mee te werken, het geeft rust en de sfeer met deze oude ballen is prachtig.
    Die vermelding ben je meer dan waard hoor, je blog is zo inspirerend...ik geniet van je mooie, rustige en ook stoere stijl.
    Zo door gaan hoor, ik blijf hier heerlijk komen,

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig stukje is het geworden! En gefeliciteerd met je vermelding!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie creatie.......enne....gefeliciteerd met de vermelding......zo leuk !!!
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb 2 weken geleden al mosbolletjes gehaald maar nog niets mee gedaan
    Bij jou is ie weer helemaal leuk
    En wat n eer dat je bij de leukste blogs staat (en terecht natuurlijk ! :) )
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk dat je vermeld staat, gefeliciteerd!
    Prachtig op deze manier decoreren...zo rustig
    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heeeeeee gefeliciteerd!!wat ontzettend leuk!!
    Gezellig trouwens dat je ff bij me neer plofte op de grote "oma"stoel...
    Geniet van al het moois om je heen,en je vermelding!
    fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, dit is prachtig, mooi met het frisgroene mos en de oude kerstspulletjes !
    En gefeliciteerd met de vermelding op de LeukeBlogs site !
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. sober en sfeervol!! Hoe krijg je het altijd voor elkaar. Meer met minder. Schitterend!!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. En oja super gefeliciteerd met deze wel verdiende vermelding.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dik verdiend hoor je vermelding op leukeblogs.nl, van harte gefeliciteerd! Vind je Regout schaal met het mos en de zilveren accenten zo mooi. Ga dit onthouden voor volgend jaar, heb zo'n soort opengewerkt schaaltje van Regout. Hele warme dagen gewenst Harriëtte, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. What a great decoration...love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve Harriette,

    Van een EER dat je vermeld wordt, gefeliciteerd!
    Dank je wel voor je leuke en lieve reactie's bij mij.
    Je schaal: juist mooi door simpel en eenvoud.

    Fijn weekend alvast.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media