Oude Kaarsenklemmetjes &



Oude kaarsenklemmetjes & Frans doosje met lontjes

Zo decoratief zijn de oude kaarsenklemmetjes, ze stralen nostalgie uit. Het Franse Doosje uit Parijs met de lontjes is zo'n leuk klein item. Zo toepasselijk nu in de kerstsfeer.  




En 's avonds wanneer de schemering invalt, plaats ik één enkel oud kaarsje in het oude kaarsenklemmetje. Dit is genoeg om het hoekje bij het oude raamwerk sfeervol te verlichten.


Druk druk druk..... druk zo'n decembermaandje;-)..... bij jullie ook? De kerstboom staat sinds gisteren, alleen nog even stylen.
Eerder lukte het dit jaar echt niet..... Het resultaat laat ik jullie nog zien!

Wat een complimenten heb ik mogen ontvangen op mijn vorige post..... Hartelijk dank!!


Ik wens jullie allemaal een heel sfeervol weekend.....

*****

Enjoy!
 

LE STYLE © design by Blog Milk