Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Oude Kaarsenklemmetjes &

16.12.11



Oude kaarsenklemmetjes & Frans doosje met lontjes

Zo decoratief zijn de oude kaarsenklemmetjes, ze stralen nostalgie uit. Het Franse Doosje uit Parijs met de lontjes is zo'n leuk klein item. Zo toepasselijk nu in de kerstsfeer.  




En 's avonds wanneer de schemering invalt, plaats ik één enkel oud kaarsje in het oude kaarsenklemmetje. Dit is genoeg om het hoekje bij het oude raamwerk sfeervol te verlichten.


Druk druk druk..... druk zo'n decembermaandje;-)..... bij jullie ook? De kerstboom staat sinds gisteren, alleen nog even stylen.
Eerder lukte het dit jaar echt niet..... Het resultaat laat ik jullie nog zien!

Wat een complimenten heb ik mogen ontvangen op mijn vorige post..... Hartelijk dank!!


Ik wens jullie allemaal een heel sfeervol weekend.....

*****

Enjoy!

25 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk hè die oude kaarsklemmetjes en wat staat dat prachtig zo aan de franse vaas, dat geeft zeker een prachtig en sfeervol licht.
    Het valt hier nog wel mee met de drukte, ik probeer zoveel mogelijk vooruit te plannen, ook omdat we deze maand nog wat andere feestjes hebben.
    Ik wens je een fijn weekend Harriëtte.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig,die oude klemmetjes!!En dat doosje...helemaal super!!
    Fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto van de Franse vaas is geweldig...in beide uitvoeringen vind ik ze mooi, samen met het kaarsje!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die foto in Sepia, dat geeft altijd zo'n apart sfeertje, oud gevoel met een nieuw jasje ;-)

    Ik kan zo genieten van het sfeertje dat je foto's uitstralen, heerlijk Harriëtte

    ik wens je een heerlijk maar vooral geniet weekend, het is druk en net zoals je schrijft alsof we alles nog voor de 31e af moeten hebben.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!heel leuk idee en echt sfeervol....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie klemmetjes, dat doet het goed bij al die mooie versieringen die je al hebt staan.
    Is je keuken al klaar??
    Je bent er maar druk mee zo net voor de feestdagen..maar het resultaat zal vast en zeker fantastisch zijn.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik geniet weer van je schitterende foto's!!
    zo mooi die oude klemmetjes.. en je vaas.. genieten vind ik dit!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel mooi !!! genieten hoor....hiero.......liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die kaarsklem zo aan de krans. Ik kan er maar niet aan komen, had er ook graag eentje gehad. Maar ja wensen blijf je houden, dan geniet ik maar van die van jou.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi allemaal en die kaarsklemmetjes zijn inderdaad zo leuk! Ik herken het van de drukte,...nog veel plezier met het stylen van je boom!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die kaarsklemmetjes toch leuk.
    En dan dat Franse doosje.
    Wat kun je met een paar spulletjes toch zulke leuke plaatjes maken.
    Fijne avond
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh.. Je klemmetjes zijn mooi.. en mooi gedaan zo op de vaas..Mooi plaatje...
    Dank je wel voor je lieve reactie.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, een heerlijke post!

    Fijn weekend!
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie klemmetjes..zo solide en sierlijk tegelijk.
    De dingen van vroeger zijn zo mooi, ik kan daar helemaal weg van zijn.

    En zo ook van deze post..hoe je de dingen op de foto kan zetten..dat is GENIETEN!

    Ik ben zo benieuwd naar je boom..

    Wil je liefs wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn zulke oude spulletjes toch mooi en nog heel goed te gebruiken ;) Succes met de kerstboom!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog geen kerstboom hier in huis, ik doe het meestal op het laatste moment. Wat een leuk doosje zeg, hihi, lontjes....toch geen korte hé ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh die oude klemmetjes zijn zo leuk he? Mooie reportage heb je er weer van gemaakt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig die klemmetjes. Vooral 's avonds geeft dat een mooi sfeerplaatje. Je hebt een heel mooi en gezellig sfeertje neergezet.

    fijn weekend,
    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg mooi gedaan zo!!
    ik wil ook zo graag nog zo'n franse vaas...
    zie hem in veel posten voorbij komen maar ik vind ze altijd zo ontzettend duur!
    fijn weekend....

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze mooi he, die oude knijpertjes... Ik heb er ook een paar in huis staan met zo'n schattig klein kaarsje er in.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto, het bijzondere oude knijpertje met kaars, zo sfeervol in de vaas! Geniet van het weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Ben benieuwd naar de rest. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een plaatje zo mooi erg leuk zo met het kaarsenknijpertje !
    Jij ook een sfeervol weekend !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een nostalgie die oude kaarsklemmetjes.

    Laat mij herinneren aan ons eerste kerstboom bij mijn ouders thuis, toen waren er nog geen elektrische lichtjes maar kaarsjes. Maar...op een avond stond de kast in de fik, gelukkig waren mijn ouders er vlug bij en werd de brandende kerstboom naar buiten gesleurd.

    Sindsdien ben ik toch wel heel voorzichtig met kaarsen, ik hou en geniet ervan maar blijft toch liever dicht in de buurt.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media