Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Inspiration.....

16.1.12



Foto's bron: Pinterest

Bathroom inspiration.....

In het nieuwe jaar ben ik me aan het oriënteren op wonen in 2012.
Pinterest is hierbij een heerlijke inspiratiebron.
Hierboven foto's van badkamersferen.
De stijl en de serene kleurstelling
vind ik heel mooi.

Waarschijnlijk is het jullie al opgevallen dat mijn blog momenteel in 'the slow' stand staat.

Momenteel ben ik even druk met andere bezigheden.
Tijd om te reageren is er eventjes niet of nauwelijks.

Vandaar dat ik besloten heb de optie met reacties die je kan aanklikken toe te voegen.

Bij deze post laat ik ook nog even de andere reactie - optie open.

Bij de volgende post kan er dan alleen gereageerd worden door het aanklikken/aanvinken van één van de drie opties.


Voor vragen ben ik altijd per mail bereikbaar!


Ontving ook een mailtje van Lynda van ShowHome.nl

Vanaf maart heeft Le Style ook daar een plekje
tussen de andere woonblogs.
Zo leuk!

Je kunt alvast een kijkje nemen bij ShowHome door rechts op het logo te klikken.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne 'winterse' week.

{Ik verlang naar de lente;-)}


I wish you all a wonderful week

18 opmerkingen:

  1. DOE RUSTIG AAN!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie plaatjes van badkamers...helemaal mijn stijl!

    Succes met je drukke werkzaamheden! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige impressie van deze stijlen... Geeft enorm veel inspiratie.
    Ik wens je nog een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snik.....kunnen we dan niet meer reageren ???....snik....xxx...doe rustig aan lieverdje !!...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker rustig aan doen! We kennen allemaal wel eventjes zo'n pauze. Take care. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja soms heb je even zo'n periode dat je het ook druk heb met andere dingen. Heel begrijpelijk! Leuk dat je bent vermeld op ShowHome. Ik ga even een kijkje nemen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love neutral coloured bathrooms and these are so stylish.I especially like the last one.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sfeerplaatjes, zo heerlijk om over te dromen.
    Ja, en wat het zwaarst weegt, gaat voor.
    Succes met je werkzaamheden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijke sfeerfoto's ...neem je tijd bloggen komt wel weer ...fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kan je de hand geven, hier ook slow stand, heb ook weinig inspiratie en puf moet ik eerlijk zeggen, hoop dat die fase weer snel om is haha
    jouw plaatjes zijn weer genieten meid !
    rustig aan
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie inspiratie en kleuren.
    Succes met alle drukke werkzaamheden en probeer ook tijd te maken om te ontspannen hoor.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie inspiratie laat je ons zien, jammer dat de badkamer vorig jaar helemaal verbouwd is:)))
    Doe rustig aan en neem de tijd...leuk dat je op de site bij show home komt te staan...zo leuk om daar te kijken.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super vind ik het voor jou dat je op de site van Show home komt te staan....Ik ga zeker even een kijkje nemen hoor en doe lekker rustig, inspiratie komt vanzelf wel weer terug....
    Lieve groet... ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om op deze manier inspiratie op te doen! Gefeliciteerd met je vermelding op ShowHome en doe het rustig aan.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very beautiful bathroom inspirations!
    Thank you for sharing!
    Hugs
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk he dat inspiratie opdoen
    mooie fotos
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alles op z''n tijd...kijk maar naar mij, zou het liefts ook meer bloggen en reageren bij alle blogs met mooie inspiratie, maar gaat soms niet:(

    Take care,xxx

    Sabiha

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media