Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Wonen 2012.....

2.1.12





Sober vliegenkastje.....

Een nieuw jaar,  2012  ligt voor ons, zo ook op woongebied.....
Velen van ons hebben weer goede voornemens.
Ik heb een goed voornemen op woongebied.

Mijn voornemen is het rustig {er} te houden in het interieur.....
Minder, het liefst geen tierlantijnen meer in het interieur.
De kunst van het weglaten, de eenvoud toepassen, 
door gebruik van enkele sfeerobjecten.
Mijn partner is hier erg blij mee;-)!

In de leefkeuken de eerste start gemaakt met de aankoop van dit vliegenkastje.
Ik vind dit soort kastjes zo decoratief door het fijnmazige gaaswerk.
Waardoor de oude serviesverzameling sfeervolle objecten worden.
Tegelijkertijd geeft het praktische opbergruimte nu de
bovenkastjes in de keuken verleden tijd zijn.
Want dit serviesgoed wordt ook gebruikt
voor het opdienen van het eten.

Het losse steigerwandje, wat zichtbaar is achter het vliegenkastje, wordt nog Leliewit.
Wel is het de bedoeling deze anderhalve centimeter van elkaar te laten
voor een ruimtelijk effect.

 Genieten, vind ik, zo'n frisse start van een nieuw jaar.....
_____

I wish you all a very happy first week of the new year!

Enjoy!

35 opmerkingen:

  1. Ik heb precies hetzelfde, zeker na alle tierlantijntjes die bij de Kerst horen. Heerlijk hoe leeg alles nu lijkt.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk zo'n kastje,heb zelf weinig ruimte om zoiets neer te zetten.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dit vliegenkastje ! zou er ook graag nog 1 willen, maar ik kan hem helaas (nog)niet kwijt...
    staat super leuk met het witte servies erin.
    ik zou het ook wel wat rustiger in huis willen hebben, al hoef ik geen huis, waarin lijkt alsof het leeg staat, zou ik doodongelukkig in zijn haha
    maar mezelf kennende... ik vind teveel leuk, dus hoelang het zou duren is de vraag :-)

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk die rust en ruimte! toen ik hier de kerstversiering aanbracht heb ik een krat vol spullen boven neergezet die even het veld moesten ruimen, nu heb ik de kerstversiering alweer een paar dagen opgeruimd en dat krat nog steeds niet uitgepakt en toch mis ik niets.. heerlijk!!

    ik ben helemaal weg van je vliegenkastje, zo mooi!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Less is inderdaad more! Maar het is best moeilijk om dit toe te passen. Ik hou er wel heel erg van om het rustig te houden het lijkt dan ook net alsof je mooiste spulletjes nog beter uitkomen. Het is een heel mooi exemplaar jouw vliegenkastje! Ik vind het kastje waar 'ie op staat ook heel leuk!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi voornemen, minder is mooier, dat is gewoon waar. Het is in ieder geval een voornemen die goed waar te maken is.

    Ik vind je vliegenkastje super mooi zo met het servies erin, dat is ook wel een genietkastje zo.
    Ik heb een voornemen en dat is dat ik bewuster wil zijn van mijn omgeving en de gewone momenten bijzonder ga maken. Ik hoop dat ik ze blijf zien.

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Less is more probeer ik ook al heel lang toe te passen, maar het lukt me nog niet zo goed...ik vind veel dingen te leuk. Je vliegenkastje is een plaatje hoor, mooi met het servies er in!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rust heerlijk.....maar waarom staat er bij jouw Chanel in de keuken???...hihihih!!...liefs van mij.....wat een weer zeg...moet naar de winkel...we zullen wel geen klant zien vandaag....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. allereerst een gelukkig Nieuwjaar! Goed plan....is ook mijn voornemen, vandaag een dagje vrij dus laten we maar eens een begin maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk he, dromen over je woonwensen... het vliegenkastje is een plaatje! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOh, dat is nu juist wat ik me ook voorneem. Rust houden in huis.
    We zullen zien hoelang ik dat volhoud.
    Een heel goed en tevreden nieuw jaar gewenst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vliegenkastje, heel mooi op de foto gezet en als ik dat zo zie vind ik het heel sfeervol! maar ik kan het niet laten allerlei spullen bij te plaatsen ;-)

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi voornemen Harriëtte en wat een prachtig vliegenkastje. Dit staat ook op mijn wensenlijstje, maar heb er nu helaas de ruimte niet voor.
    Mijn voornemen is ook om alles iets rustiger te houden, maar of dit gaat lukken hihi.
    Wij gaan dit jaar ook de woonkamer, keuken en toilet opknappen, dus een goed voornemen om dit als uitgangspunt te nemen.
    Wens jou ook een hele fijne eerste week toe.
    Wij hebben nog een week vakantie, dus ik ben even wat minder actief op Blog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ziet het er weer sfeervol uit.

    ik wens je een voorspoedig, inspirerend en gezond 2012.

    lieve groet, martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat ik nu toch hetzelfde voornemen hebben, kom ik bij jou lekker inspiratie opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. T ziet er prachtig uit,wat een mooi kastje!!En een goed voornemen!!Ik ben alleen beetje dol op tuttemerul (wel met mate hoor!!)zoals Jan des Bouvrie dat zo mooi noemt!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lesss is More, altijd goed! Ik hou ook niet van te veel freubels en frutsels in huis. Staat mooi dat witte servies in het kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi!!!
    ik vind het hout achter het kastje zo ook mooi... misschien nog wat opschuren of een verweerd effect geven.. is een mooi contrast met al het wit hoor!!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel goed voornemen, de boom eruit en hier gaan we ook minder spullen neerzetten..manlief is hier ook helemaalblij mee, houdt meer van één mooi object dan allerlei kleine "frutsels"...Ik vind je vliegenkastje erg mooi en zo sober..met diesteigerhouten delen erachter zeker eenmooi effect.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed voornemen en een prachtig kastje!!!
    Fijne dag nog.
    Groetjes van Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat vind ik dat vliegenkastje mooi en het servies wat je erin hebt staan vind ik ook zo mooi!!!Ik probeer het ook wel rustig te houden maar soms vind ik het wel moeilijk hoor omdat ik zoveel spullen leuk vind ha. ha....Maar ik ga je tip zeker onthouden.
    Nog een fijne dag en een warme groet...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig vliegenkastje !!!
    Staat prachtig met het servies erin....
    Ik vind het altijd heerlijk als alle kerstspullen weer opgeborgen zijn....lekker leeg in huis........hihihih......:)
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het knap van je als het lukt om weg te laten. Ik probeer ik het ook wel eens maar voor ik het weet staat het weer vol. Ik heb een vliegenkastje op zolder staan want ik kan hem nog niet kwijt maar ik vind ze prachtig. Ben erg benieuwd naar je interieurfoto's het komende jaar. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Rust scheppen in het wonen. Het vliegenkastje straalt in elk geval die rust uit.
    Als dingen mij te druk worden haal ik alle accessoires weg, dat laat ik dan even zo op mij inwerken en vervolgens zet ik iets terug op die plaatsen waarvan ik vind dat er iets moet staan. Op die manier kun je ook wisselen van accessoires zonder dat er meeer in komt.
    Veel succes met je voornemen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello... i was thinking about you yesterday and i could not remember wether i had come to say happy new year to you or not...so here i am, i hope the year has started ...in STYLE! wishing all the best for the new year,
    xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig vliegenkastje! Ik hou wel van deze stijl!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een goed voornemen (ben er zelf helaas niet zo heel goed in ;)) Je vliegenkastje is echt prachtig, ben zelf ook al een poosje op zoek naar een mooi (en betaalbaar) exemplaar.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatje is dat kastje, maar wat ontzettend mooi is ook je serviesgoed. Prachtig mooi, eerlijk waar... Zulke spullen, daar wordt je blij van. En die verschillende wit-tinten bij elkaar, geven zo'n rust... Ik vind het heel erg mooi... je bent dus erg goed op weg al...
    Ik wens jou ook een heel mooie week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Happy New Year en een mooi 2012 toegewenst en wat een mooi kastje en het serviesgoed is ook schitterend,..fijne avond alvast,x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous pieces! Happy New Year 2012!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heerlijk, weer rust in huis. Het ziet er mooi uit bij je.
    Ik wens je ook een mooi jaar toe!
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi,

    Het vliegenkastje is geweldig!
    Wat eem mooi voornemen...de kunst van het weglaten...hetzelfde verhaal hier...en ja, ook mijn man is hier heeeeeeeeeel erg blij mee.
    Er staat nog zat..maar wel al stukken minder.
    Wat een RUST>

    Fijn weekend,

    lieve groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi my friend! So nice pics and small furniture, i like it so much! Thanks also about your comment on November 2011 about my Homestory featured in the LandIDEE. Today I have find the time to say every Blogger a big T H A N K Y O U !!
    I wish you a nice w-end. Big hug from Switzerland LISA LIBELLE

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Psst ... dacht dat het bij jou altijd wel rustig was hihi
    Prachtig kastje met inhoud ;-) Happy New Year X

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media