Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Terug & Vooruit Blik

28.12.11

Paris, bron:Pinterest

De kerstdagen 2011 liggen alweer achter ons.....
Ik hoop dat ieder van jullie  
heeft kunnen genieten.

 Zo aan het einde van het jaar kijk ik even terug op het afgelopen jaar.
2011 stond voor mij persoonlijk voor vernieuwing.
Een nieuwe baan, een woonblog begonnen,
ons huis verbouwen en zo nog meer
vernieuwingen.....

Ik hoop dat dit in een stijgende lijn mag doorzetten in 2012.
Er staat zeker alweer genoeg in de planning.
Een nieuwe cursus, voldoende plannen
en bereidheid om door te gaan
met verbouwen.

Even samen vooruitblikken wat Le Style zal laten zien in 2012.
Zoals beloofd natuurlijk de keuken in beeld.
Er komt een nieuwe entrée,  het toilet
wordt verplaatst & nieuw aangelegd.

Daarna gaan we naar de bovenverdieping.....
Zodra we aan de bovenverdieping toe zijn,
 staat de badkamer als eerste
in de planning.  

Genoeg aan nieuwe wooninspiratie dus.
Dit deel ik graag.....
 met jullie!

Zomaar impulsief op een woensdagmiddag een woonblog begonnen.
Wat vind ik het leuk, wat haal ik er mede door jullie
hartelijke reacties, voldoening uit.

Wat is de 'blogwereld' een hartelijk en inspirerend wereldje.....

Ik kan zo genieten van de inspiratie van andere blogs
 en de leuke  'contacten'.

Per mail ontvang ik vaak hartelijke reacties of vragen.

Ook daar geniet ik van.....

Dank aan jullie dan ook voor het succes van mijn blog in 2011.
Op naar meer inspiratie in 2012!

Hartelijke groet



Warm greetings
Enjoy!

30 opmerkingen:

  1. het was heerlijk genieten op jouw inspiratievolle blog het afgelopen jaar, hoop dat we weer net zo gezellig mee mogen genieten het in nieuwe jaar
    aan inspiratie bij jou geen gebrek, wat een mooie nieuwe plannen allemaal !!
    Succes met de uitvoer ervan

    fijne jaarwisseling gewenst!!
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem28/12/11

    Je hebt er weer iets mooi van gemaakt qua tekst en omlijsting. Goede jaarwissling.

    Groet,

    Robert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was heerlijk om bij jou te lezen, te kijken en inspiratie op te doen, dank je wel daarvoor, ik ga me zeker het komende jaar laten verrassen door jouw mooie nieuwe "Style".
    Ik merk dat ik langzamerhand, door het lezen van alle blogs ook rust krijg in mijn interieur..ik hou van veel dingen, maar nu merk ik toch dat het ook op deze manier heel goed kan zijn.

    Voor jou een liefdevol 2012,
    Lieve groet van mij♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heerlijk blog! succes met de keuken en alle plannen!

    Een goed 2012!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is fijn om je blog te lezen. En met alle plannen in het verschiet, zal er bij jou vast veel nieuwe inspiratie komen. Ik blijf het volgen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het heel leuk om je te leren kennen in blogland, Harriëtte. Je hebt een hele mooie blog en het is heerlijk om bij je langs te komen.

    Ik hoop dat 2012 een heel mooi jaar gaat worden voor ons allemaal.

    Fijne week verder
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent 1 van mn favorieten ,dus ik hoop dat je nog heeeel lang blijft bloggen :)
    X Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi plaatje van Parijs in de sneeuw! Grappig.. als ik terugkijk op 2011 vormt het bloggen ook een belangrijk onderdeel, nooit gedacht dat het me zoveel moois zou brengen! We gaan er gewoon mee door!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hariëtte,
    Ik heb met heel veel plezier jouw blog gelezen hoor. En ik hoop dat nog heel lang te mogen blijven doen. Geniet nog even van de laatste dagen van het jaar...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was ook heel leuk bij jou hoor !!!!genieten was het hier......Een super mooie blog..En ik kijk al weer uit naar je nieuwe inspirerende nieuwe posten....Succes met al je plannen voor het komende nieuwe jaar....Ik kijk er naar uit !!!
    Liefs....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling....ik ben blij dat ik je blog heb gevonden hoor...kijk uit naar volgend jaar !!....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij dat allemaal mooi verwoord. Voor jou ook de allerbeste wensen en tot volgend jaar....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie afsluiting...voor het jaar waarin je zomaar op een woensdagmiddag een blog de lucht in schoot.

    Fijn dat je het zo leuk vind en nog zoveel in het verschiet hebt liggen..

    Een hele fijne jaarwisseling en ik zie je heel graag weer knallen in 2012

    Bedankt voor je mooie posten en lieve reacties!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto van Paris! Vind het altijd erg gezellig om je blog te bezoeken en reacties van je te krijgen, dus ik hoop dat het in 2012 weer zo leuk wordt!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat je zo van het bloggen geniet. Ik herken het helemaal. Dat je er in 2012 net zoveel plezier aan mag beleven!

    Een fijne jaarwisseling!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hay meis,

    Tjeetje...deze foto van Parijs is werkelijk adembenemend mooi!

    En wat heerlijk om te horen dat je het bloggen zo fantastisch vindt..en er zoveel plezier in hebt..

    Ik lees altijd met veel plezier je posten, en geniet van je prachtige foto's...eigenljk een feestje om hier op visite te komen hoor ...

    Wens je een gezellige jaarwisseling en een gezond, gezellig 2012!

    Liefs..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En ik geniet hier keer op keer van je mooie posten...hoop weer veel 'glimpen' van je mooie huis in 2012 te bewonderen....
    Alle goeds en gezondheid voor het nieuwe jaar.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik geniet enorm van je prachtige inspiratie volle berichten! heerlijk ik ben het helemaal met je eens het is een heel fijne manier om leuke contacten te hebben en je doet er ook nog eens super leuke ideeën mee op
    Ik wens je vast een
    Heel fijne jaarwisseling!
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt iets om me op te verheugen dus .... ik hoe ervan als mensen hun klusresultaten laten zien en helemaal als jij iets plaatst want ik vind je stijl erg leuk.

    Ik wens je dan ook een fijn nieuw jaar toe met veel mooie momenten en succes met alles !

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik verheug me nu al op al je mooie posten volgend jaar! Zeker met al die vernieuwingen in het vooruitzicht!
    Een hele gezellige jaarwisseling en alvast een prachtig mooi nieuwjaar !
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie tekst en , zoals gewoonlijk, mooie foto,s.
    Een heel mooi uiteinde gewenst en een goed, rustig 2012.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, that picture is magic!
    Wish you all the best for 2012, hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij ook bedankt voor alle mooie momenten van het afgelopen jaar lieve Harriëtte.
    Wat fijn dat je een Blog bent begonnen, want ik kom altijd met plezier bij je langs.
    Een prachtige foto heb je bij deze post geplaatst.
    Ik wens jou een gezellige jaarwisseling en een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgend jaar weer heerlijk genieten van elkaars blogwereld.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 met veel blogplezier!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om te lezen ,veel verandering in 2011 voor jou en ook weer veel plannen in 2012.Leuk dat ik je hier heb leren kennen .Dank je wel voor al je lieve reactie's bij mij.Ik wens je een heel mooi 2012
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dank je wel voor het mogen meegenieten van je mooie blog! en ook wil ik je graag bedanken voor je lieve en hartelijke reacties op mijn blog!

    ook voor jou hele fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jij ook bedankt voor het laten meegenieten op jou mooie blog elke keer weer een feest hoop dat nog lang te kunnen doen ...wens jullie een fijne jaarwisseling en tot snel op de blog ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook bedankt voor je reacties! Een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2012 toegewenst!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wens jou en je gezin heel fijne jaarwisseling.
    En natuurlijk een inspiratievol en gezond 2012.
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi plaatje met die eiffeltoren ! k wens je een heel goed jaar met heel veel mooie blogposten en bezoekrs, liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media