Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

News

2.3.12

Bron foto: Pinterest


Nieuwtjes

Maart een nieuwe maand, de Lente begint .....
Wens jullie allemaal een fijne maand!

Sinds 1 maart is de site van ShowHome vernieuwd.
Ik vind de site mooi en overzichtelijk geworden.
Er zijn ook nieuwe categorieën bijgekomen.

Zo staat Le Style sinds 1 maart tussen de woonblogs vermeld.
Een kijkje waard, er is zoveel wooninspiratie te vinden.
Hier volgt de link ShowHome.nl {Click}


Wonderful Weekend

Enjoy!

18 opmerkingen:

  1. i really love the picture. Soft and poetic. a bit nostalgic:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk...ik ga even kijken ..liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wil ik vanavond ook nog even doen. Ziet er goed uit hé.
    Vandaag gewerkt en buiten bezig geweest, het was zo lekker...
    Lente heerlijk...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke he, mijn blog staat er ook op. 't Is erg mooi geworden.

    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Showhome...leuk! Kom er veel bloggers tegen ;-)
    Jammer dat de foto's zo beroerd in beeld komen, hopelijk wordt dat nog beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It sounds interesting. Have a nice weekend.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik ga even een kijkje nemen. Super dat de brocante markten weer komen!

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, je vermelding daar, ik ga even kijken.

    Voor jou ook een fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je daar vermeld staat (we kunnen elkaar de hand schudden hihi)!

    Dat de rommelmarkten weer beginnen is ook geweldig, alleen moet er dan toch eerst iets uit huis, voordat er wat in komt :)!

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je vermeld staat, een hele eer! Ja heerlijk dat de tijd van fairs en markten er weer aan komt he? Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gek op markten en fairs dus ben zeer geïnteresseerd in je agenda hoor;-)
    Aangezien ik weinig op blogger was maar des te meer op FB, zie ik steeds meer bekende komen daar, zal snel en kijkje nemen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor de tips, heerlijk gezellig struinen! Een heerlijk weekend en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je vermelding; ik ga even een kijkje nemen! Leuk dat de markten weer gaan beginnen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Hariètte,

    Wat een super info....heb al even gekeken.

    Bedankt voor je superlieve reacties!!

    Hierbij wens ik je een heel fijn weekend toe,

    lieve groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ga meteen even kijken. en bedankt voor de melding.
    fijn weekend en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de tip, ga onmiddellijk even kijken!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je vermelding! ook ik ga meteen even een kijkje nemen.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media