Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Carpaccio

22.4.12

Wat eten we vandaag?

 Ondanks de regen, hagel ;-) etc. toch een heerlijk relax weekend!
Geniet jij ook zo van het weekend?

Herken je dat, elke dag maar weer bedenken, wat eten we vandaag?
En vaak in het weekend is dat anders dan door de week.

De kleuren van de Carpaccio fleuren de keukentafel op.
Zo creëer je binnen toch een  Lente/Zomerse sfeer .....



Ik wens jullie allemaal een hele fijne nieuwe week toe!
Maak er iets moois van .....

Enjoy!

32 opmerkingen:

  1. Eet smakelijk, met dit mooie en smakelijke gerecht wordt het echt lente...
    Ja de hagel was hevig...maar nu schijnt hier de zon, een voorbode van meer????

    Ik wens je een smakelijke week, ook hier af en toe het dilemma, wat eten we vandaag?

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit....eetsmakleijk.......liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gek op carpaccio, daar maak je mij echt blij mee!

    Eet smakelijk! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk kleurpalet. eet smakelijk en een fijne avond,

    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. iedere dag weer iets anders op tafel zetten.. ja ik denk ook vaak wat zal ik nu weer verzinnen.. maar dit ziet er heel smakelijk uit, ik zou zo aanschuiven, heerlijk!
    wij gaan zo aan de broccolisoep, ook lekker!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe me maar een bordje....want het ziet er heerlijk uit....fijne zondag en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er heerlijk uit.Mijn ovenschotel is bijna klaar nu .Ik zorg altijd dat ik veel dingen in huis heb ,kan ik van alles bedenken om te koken.Eet smakelijk en een fijne week.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm, dat ziet er lekker uit! Ik vind het wel fijn om lekker binnen te rommelen met dit weer!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeel goed idee..vooral nu ik net weer een frituurpan maaltijd achter mijn kiezen heb uit pure luiheid....ik ga mijn leven beteren en word ook gezond als ik dit zo zie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat ziet er prachtig en lekker gezond uit!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het grootste gedeelte van de dag het zonnetje hier...
    Dit gerecht ziet er heerlijk uit!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier was vandaag ook een matig zonnetje... Het ziet er smakelijk uit..hoop dat het ook zo heeft gesmaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zooooo lekker! Ziet er gezellie uit! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heerlijk uit zeg! We zullen maar hopen dat het eindelijk is een beetje voorjaarsweer gaat worden deze week.
    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oo dat ziet er heerlijk uit zeg! Ik ben dol op carpaccio. Jammie!!
    Ik had vanmiddag zo'n heerlijke turkse pizza. Gezond en lekker licht!
    Fijne avond verder, liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er smakelijk uit.
    Fijne week
    Groeten Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk, ziet er uit om te smullen!

    Tussen de buien scheen gelukkig ook de zon, maar het mag wel beter. Maar in huis kan het ook gezellig zijn, het is maar net wat je er zelf van maakt hé. Jij hebt duidelijk genoten;-) Het heeft je vast lekker gesmaakt.

    Fijne avond!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Carpaccio, mijn favoriete voorgerecht! En dan liefst versgesneden ossenhaas met rucola, pijnboompitjes, kappertjes, zongedroogde tomaatjes, bacon en een heerlijke dressing... Dan nog een goed rood wijntje ernaast; Ik krijg trek haha!

    Fijne avond nog X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmm daar mag je me midden in de nacht voor wakker maken :-)
    Dit is zo ontzettend lekkerrr ...
    Het was hier vandaag nat en grijs, geen zonnetje gezien.
    Hopelijk komende week wat zonnestralen vangen :-)
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This looks delicious - a perfect summer dish.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mmmmmm ziet er prachtig uit zeg en zal vast ook heel lekker gesmaakt hebben! Ik vind carpaccio heerlijk! Wat is dat drankje erbij precies?
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wouw wat een kleurrijk tafreel. Ben heel benieuwd wat je daar drinkt. En het lijkt me allemaal zeer gezond. Pff elke dag weer iets nieuws bedenken. En wekelijks komen gerechten weer terug bij ons hoor. Spagettie bijvoorbeeld makkelijk.

    Groetjes Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eerste dag weer een zoektocht, gezond, lekker, gevarieerd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is inderdaad ieder dag weer opnieuw bedenken, wat eten we vandaag! maar oo dit ziet er wel heel erg lekker uit zeg!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volgens mij was het overheerlijk....Ik hou ook zo van carpaccio al maak ik het thuis niet zo vaak.....Maar als we eens uit eten gaan bestel ik deze verukkelijke voorgerecht heel vaak......mooi zijn trouwens de foto's....ze kunnen zo in een culinaire kookboek !!!
    groetjes.....Van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is een gericht naar mijn smaak . Yummie .
    Bedankt voor je reactie - het weer was niet zo prachtig - maar het zou beter worden . ☼♫♥
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You have a wonderful Blog. So many inspirations and dreamlike pictures.
    Thanks for your visit :o)

    Kind regards
    Nicole from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er heerlijk uit .
    Fijne week !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die mooie kleuren zien er vrolijk uit. Past mooi bij je witte achtergrond! Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mmmmmmmm tjeemie ziet dat er even lekker uit geef je me adres even hahahaha ben zo gek op Carpaccio en dan al die andere lekkere dingen...wat zullen jullie lekker genoten hebben ....van al die kleurtjes word je vrolijk en proeft naar meer ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ottima scelta, adoro il carpaccio!! buona serata....ciao

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media