Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Fresh mint / Verse munt

25.4.12


Verse munt op de keukenplank

Leuk als decoratie op de keukenplank het frisgroene muntplantje.
Persoonlijk ben ik niet zo van de kamerplanten.

Van het muntplantje kan ik wel dubbel genieten .....
Als decoratie en van een heerlijk glas verse thee. 

Zo ook antwoord op de vraag bij de vorige post;
 ' Wat is dat drankje erbij precies? '  .....

Verse muntthee, ik kan er zo van genieten;-)


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Happy Day!

 

30 opmerkingen:

  1. Hier ook geen planten meer,alleen wat voorjaarsbolletjes, of een bloemetje op tafel en in de keuken wat keukenkruiden, voor het lekkers, en voor het oog :-)
    heerlijk muntthee, kom straks ff bij op de thee :-)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar staat het plantje mooi zeg. Ik heb net de marokaanse munt uit de tuin gegraven. Je begint met 1 klein plantje en na 1 maand zit je hele tuin onder de munt. dan maar in een potje.
    Fijne dag
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk niets heerlijker dan een vers kopje thee om de dag mee te beginnen......
    Zalig...een post naar mijn hart.

    Ga even genieten van dit heerlijke kopje thee;)

    Fijne dag

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat heel sfeervol! en de tegels in je keuken super gaaf!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh heerlijk, dit is ook mijn lievelingsdrankje er gaat niets boven een glas verse muntthee!!
    gelukkig zag ik dat de munt alweer boven de grond staat, nu lekker de zon erop zodat het flink groeien kan!
    vanwege het woekeren heb ik ze in een zinken kan staan.
    geniet van je muntthee!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kamerplanten, ook niet mijn ding hoor. Maar kruiden in de keuken, ja leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kamerplanten heb ik ook niet (ja, soms een hortensia maar dat is anders toch?) en muntthee heb ik eerlijk gezegd nooit gedronken. Moet ik toch eens uitproberen geloof ik!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je eerste foto weer helemaal prachtig, alsof ik weer in een tijdschrift zit te bladeren. Heerl eerlijk zeg ik dat ik nog nooit muntthee gedronken heb, eigenlijk omdat ik het er niet leuk vindt uitzien, een gevoel van een struik in je theeglas ;-)

    Fijn dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest ook wel even kijken hoor...maar had het gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Decoratief en dus blijkbaar ook nog erg lekker, toch maar eens proberen...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice pictures and the second one is really cool. Have a nice day.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mmm , dat ziet er heerlijk uit! Ben dol op muntthee.
    Fijne dag! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmhh heerlijk hoor een vers kopje munt thee !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super foto's!! geniet van je muntthee!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn schoonvader heeft ook wel is een fles ijskoude muntthee in de koelkast staan. Ziet er zo mooi uit vind ik.

    Groetjes Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit muntthee gedronken. Ik houd het bij Rooibos.
    En een paar plantjes heb ik staan, geeft soms net de finishing touch.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mmmmmh! Kopje thee voor jezelf en een groen plantje op de plank wat wil je nog meer. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja heerlijk he??.....ik heb het hier buiten aan onze erker hangen bij de keuken.....dan pak ik de schaar knip......en dan heerlijk genieten van munt thee...liefs van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Verse muntthee of muntthee van een theezakje, het is mij allebei even lief. Heerlijk vind ik dat. Voor het eerst gedronken in Marokko...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou van muntthee, zo lekker en zo fris, ook als het heel warm is.
    Wat heb je het mooi in beeld gebracht...fijne week!!!!


    Lieve groet van mij♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb mezelf ook een potje munt meegenomen......wat heb je prachtige foto's gemaakt....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet dat er leuk uit zeg..en het smaakt nog lekker ook! Heb je dat gewoon bij een tuincentrum gekocht?
    Fijne dag en lieve groetjes,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi, dat tere muntplantje met die wat stoerdere materialen! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi dat muntplantje tussen je stoere items.
    Ik heb het nog nooit gedronken hoor ...
    Zo'n plant in mijn glas lokt niet erg hihi
    Binnenkort maar eens proberen ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk verse munt...voor de thee of door gerechten:) ik had vorig jaar een kruiden tuintje gemaakt in een paar oude aardappel kisten en kon iedere dag verse munt plukken. Een deel heb ik gedroogd en daar trek ik nu nog steeds thee van:) Vorige week zag ik dat er weer wat was gaan groeien in mijn tuintje...gelijk een vers kopje munt thee gezet;D

    Geniet er van...net als ik van je blog geniet!

    Liefs,Sabihax

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for your comment on my blog :) You also have a wonderful blog!
    Have a lovely weekend,
    - Tini -

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn weekend,

    Lieve blog groetjes,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aaaah dat was het dus: Muntthee!
    Leuk om te lezen. En wat staat dat decoratief zo'n muntplantje!
    Fijne zondag.
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media