Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Just one

4.4.12


Enkel één .....

Één enkel ei, bij het ornament en het bosje lavendel, zorgt voor wat paassfeer.

Ik kan genieten van de eenvoud, van één enkel exemplaar.
Dit benadrukt de authentieke uniciteit van een vondst.

Persoonlijkheid, authenticiteit in interieur maakt een interieur spannend.

Dit creëer ik door unieke items toe te voegen.  

Te bedenken wat past echt bij mij? Wat maakt dat ik voor een item kies?

Dit los van trends, puur op gevoel, is voor mij de basis.

Zo wordt voor mij, door een persoonlijke interieur keus,

een huis een echt thuis.

Hoe maak jij van je huis een echt thuis?



Happy Day!


25 opmerkingen:

  1. Ook door een stempel te zetten op mijn eigen smaak.
    Doen wat je gevoel zegt en trek me niet zoveel aan van trends..alhoewel soms is het prachtig en doe ik mee omdat het bij me past :-)

    Fijne paasdagen hoor,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook door een stempel te zetten op mijn eigen smaak.
    Doen wat je gevoel zegt en trek me niet zoveel aan van trends..alhoewel soms is het prachtig en doe ik mee omdat het bij me past :-)

    Fijne paasdagen hoor,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon mijn eigen ding doen....als ik het leuk vind is het goed......liefs Ria...xxx...mooi je ei....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies zoals jij: Van je eigen gevoel uitgaan... Dan blijf je dichtbij jezelf en voelt je huis ook echt als je thuis!

    Groetjes Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon afgaan op me eigen gevoel dan komt het goed trends zijn vluchtig weg voor dat je het weet ,hou ik niet van ....geniet graag van mij dingen moet lekker oud en geleefd zijn er van kunnen genieten ....prachtige foto ...vrolijk pasen lieve groet ..rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice picture. I only have things in front that I really like but sometimes it can be a little number and then just change again, which is really fun.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon mijn dingen die ik mooi vind, zijn belangrijk voor ons interieur, mijn familie weet mijn smaak, maar soms heb ik moeite om gekregen spullen een plekje te geven,..een gegeven paard...herken je dat?
    Toch neem ik wel de moeite om daar iets mee te doen, maar je zult het item niet lang zien in ons huis.
    Ik vind je subtiele styling erg mooi.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eigen smaak volgen.... tja, wat is "eigen smaak"? Iedereen wordt beïnvloed door trends en stijlen. Vergrijsde vloeren, stoere kruiklampen, dadeltakken, we volgen massaal de trend die we in WLS zien,in de Jeanne d'Arc Living of in VT Wonen...Smaak is bijna altijd geïnspireerd op trends en stijlen. Een persoonlijke tint toevoegen is dus best belangrijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto!

    Ik plaats thuis gewoon wat ik graag zie, vandaag was ik in de kringloop, daar stond een mooie mand, maar heb ze laten staan, twijfelend over de kleur en nu heb ik spijt...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eigen keuzes maken maar wel geïnspireerd door alles om mij heen! Door veel te kijken en zelf te proberen kom ik er langzaamaan steeds meer achter wat ik echt mooi vind!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is het belangrijkste; doen waar jij jezelf goed bij voelt, dat creëert een thuis!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door te zorgen dat er rust in huis is, weinig kleuren en als het kan alles opgeruimd. en niet te veel tierlantijnen.
    Lieve groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. door er mijn persoonlijke touch aan te geven, ik vind het altijd leuk om te kunnen zien aan een huis welke bewoners het heeft! vaak zie je dat al voor je binnen bent aan de vensterbanken of meteen al in de hal!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe ik een stempel druk op mijn inrichting..
    Hmmm nog iets te weinig,heb rekening te houden met mijn (wilde) kinderen hahahaa..
    Jouw foto is prachtig..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op gevoel afgaan, meenemend wat de middelen en mogelijkheden zijn.
    Je foto is mooi!

    Lieve grroet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van je huis een thuis maken is voor mij een gevoel, een gevoel waarbij ik mij prettig wil voelen. Natuurlijk worden we onbewust beinvloed door alle wooninspiratie uit bladen en anderzijds, maar ik blijf toch zoveel mogelijk mijn eigen gevoel hierin volgen.
    Ik ben eigenlijk wars van trends.
    Mooie sobere Paasdecoratie.

    Fijne Paasdagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf! Geniet ervan. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik doe m'n eigen ding, volg geen trends, maar laat me wel inspireren door wat ik mooi vind. groetjes, @nne
    p.s. je compositie én foto zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo ga ik ook te werk...gewoon lekker je eigen ding doen.....natuurlijk kijk ik overal....maar kom toch weer terug op mijn wat ik leuk vind.
    En dat is genieten!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het begint ergens op te lijken, maar met twee kleine kinderen lijkt het bij mij nog steeds op een slagveld, aangezien ze alles achter hun kont laten liggen. Maar geduld met een jaar of wat zal het wel mijn thuis worden,(zonder de troep om me heen)hoop ik!!

    Fijne avond, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. flowers, definitely fresh flowers. and candles, lovely books, nice bed linen... i can just go on and on.! And lavender is always so lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit heb je mooi weergegeven en prachtige foto.

    Ook ik kijk wat bij mij past, niet wat in is, zo creëer je je eigen stijl en verveeld het ook niet snel.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net als iedereen hierboven, en net jij, gewoon doen wat je mooi vind..

    Natuurlijk volg je stiekem ook een 'trend' want 30 jaar gerleden had ik niet veel wit en grijs in huis, maar bruin en gebroken wit, kijk dat grijs is natuurlijk een 'trend' maar wel veel mooier dan bruin...tenminste dat bruin van de jaren 70-80

    Verder kunnen ze verkopen wat ze willen, maar ik doe niet mee met de opgelegde trends.
    Ik heb ook een sobere inrichting nu, omdat ik dat veel mooier vind dan al dat drukke gedoe, ook veel gemakkelijker om schoon te houden...wel veel boeken, want ik ben gek op boeken, en dat maakt het al minder saai....al vind ik het soms wel mooi om naar te kijken bij anderen..dat drukke maar het past niet bij mij..dus gebruik ik het ook niet in mijn huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja je gaat zitten en kijkt om je heen en er komt een gevoel van warmte en liefde in je naar boven. Bij mij is dat best veel hiihhi heerlijk! Veel om naar te kijken lekker gezellig alles dicht om me heen. Ook veel werk dat dan weer wel maar ach lekker doen wat je niet laten kunt en als ik om me heen kijk dan zie ik op dit moment geen nieuwe dingen meer om mij heen maar alleen antiek en brocante. Wat nieuw is zit in kastjes hihihi.
    Zo kan ik mezelf in mijn eigen wereldje plaatsen.
    fijne paasdagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik maak van ons huis een thuis, by just simply throwing things together that I totally like! Works always.
    Everything we bought many years ago in Holland we still have! And we just add on to it from time to time.
    We are not impulsive shoppers... But, sometimes you see that one thing that we just want to add to our home! And.... we use "everything".
    Lekker leven geen stress!

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media