Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Antique

4.5.12




Antieke Lepels & Vorken

Dit bestek is van rond 1920 en werd armeluis of hotelzilver genoemd.
Ik heb deze twee lepels en twee vorken gekocht bij
Kind An Huys.
Anne heeft een webshop en één van mijn favoriete blogs;-)

Oud bestek is zo mooi, uniek en decoratief .....
Deze zijn voorzien van initialen.

Wanneer het oude bestek afgesleten of beschadigd is verliest het aan waarde.
Voor mij blijft het alsnog een mooi decoratie item.

Wil je voor waardevolle antieke stukken gaan, koop dan vooral
zilveren sets, geen losse stukken.

Let er op dat het zilver niet afgesleten is, er geen kleurverschillen zichtbaar zijn
en dat het onbeschadigd is. Voorzien van initialen is waardeverhogend.

De week meivakantie is weer supersnel voorbij gegaan.
Mede door het mooie weer, begin deze week.

Koninginnedag bracht echt vakantiegevoel dit jaar, met heerlijk buiten weer.
Slenteren in het zonnetje over de vrijmarkt, eten op het terras.
En 's avonds genieten van live optredens.
Puur genieten ..... ;-)

De andere mooie dagen zijn besteed aan de tuin.

Nu het weer momenteel weer minder is, gaan we weer verder met klussen in huis;-) 
Ik hoop wel dat het snel weer beter weer wordt .....
Zo genieten, die 'buiten dagen' ;-)

I wish you all a lovely weekend!

22 opmerkingen:

  1. Waardevol antiek ....mooi. Maar het sleetse brocante, met hier en daar een beschadiging heeft ook zijn charme ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op oud zilver, vooral met initialen...en dan bedenken welke namen daar ooit bij gehoord hebben..;-)
    Hier in huis wordt ook volop geklust, de deuren zijn zo goed als klaar en mijn stalbankje moet zijn verflagen los laten...al kost dat wat moeite..;-))

    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er prachtig uit of het wat versleten is of niet dat maakt ons toch niet uit bij ons gaat het om het gevoel de sfeer ...prachtig op de foto gezet lekker zitten genieten fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dat oude bestek.
    En het weer.... ja wat zal ik ervan zeggen..)

    Fijn weekend,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend bestek.

    Lieve groet,
    Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om meer te weten over oud zilver! En ja, hier was het ook prachtig, vandaag echt volop zon, heerlijk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig oud bestek....Ik hou er wel van!

    Fijn weekend
    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi dit oude bestek.
    En zoals altijd prachtig vastgelegd ;-)
    Hier is de week ook omgevlogen.
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi dit oude bestek..
    Prachtige foto's heb je ervan gemaakt hoor..
    Een heel fijn weekend,Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat oude bestek! Ik heb een paar jamlepeltjes.
    Je hebt er mooie foto's van gemaakt!
    Anne heeft inderdaad een leuk blog en winkeltje. Ik heb ook wel eens gekocht bij haar.

    Fijn weekend
    Lieve groet van Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi bestek hoor. Zilver bestek heeft net iets meer.

    Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk dat je laatst even bij mij langs kwam, erg gewaardeerd.
    Ja zo´n lekker vrij weeekje vliegt zomaar voorbij he.
    Prachtig dat oude bestek, ik hou er ook zo van, gewoon om lekker mee te stylen.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely pictures and it's always nice with old things. Have a nice weekend.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig mooi bestek heb je gevonden bij Anne. Ik ken haar winkeltje en heb ook al een paar keer wat spulletjes bij haar gekocht. Dit zijn wel heel mooie exemplaren en zeker zeer decoratief. Geniet er van...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi bestek stoer en toch elegant, wat is dat toch met oude spullen, het trekt ons altijd aan:)
    Ik wens je een mooi weekend, de zon komt echt nog wel...

    Lieve groet van mij:)♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful pictures! Great blog! Best regards, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful pictures an a lovely Blog.

    Greetings
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig dit oude bestek! Afgelopen week brachten wij een bezoek aan huize Singraven, het bestek lag daar allemaal met de onderkant naar boven, zodat de gasten goed konden zien van welke kwaliteit het was...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,

    schöne Bilder hast du da eingestellt!
    Ich wollte verkünden, dass mein Online-Shop jetzt eröffnet ist.
    Wenn du Lust hat, dann komm vorbei und schlender mal hindurch.
    Ich würde mich über deinen Besuch sehr freuen.

    Alles Liebe und viele Grüße

    Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind het zo leuk om te kunnen wegdromen bij het idee dat het bestek van b.v. één of andere adelijke familie is geweest...waarom doet iemand het ooit weg?....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt!! En zo leuk om het bestek weer bij jou terug te zien!
    (bedankt voor je complimenten...)
    Enne de zon....we zullen vast een prachtige zomer krijgen...
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media