Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

&

16.5.12

Fluitenkruid &
een Frans Ladekastje


Sfeervol Fluitenkruid en op de achtergrond een oud gepatineerd Frans ladekastje.
    Het ladekastje is in de originele verf. De kleur van het ladekastje
houdt het midden tussen wittig & pastel roze.

Kleine kastjes vind ik decoratief, het zijn leuke styling objecten.
Door deze toe te voegen in je interieur kan je eventueel
 ook subtiel kleur toevoegen.

Naast dat ik dit kastje een 'plaatje' vind. Het een sfeervolle uitstraling heeft,
is het ladekastje ook functioneel. Ideaal voor het bewaren van de post;-)

Heerlijk even weer een lang weekend, als het weer nu ook nog even leuk
meedoet, wordt het helemaal genieten;-) .....


Ik wens jullie een fijne Hemelvaartsdag!

Enjoy!


25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kastje, helaas vind je deze niet zo vaak... Leuk om het rolletje papier te decoreren met fluitenkruid!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fluitenkruid is erg mooi en geeft alles zo'n romantische uitstraling!!

    Ik kijk zo even op de link voor markten en fairs, jammer genoeg ben ik nog niet mobiel genoeg om er naar toe te gaan.

    Ik wens je een heerlijk lang weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely pictures and nice with original paint.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kastje!!
    Geniet van je vrije dagen!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk decoreren met papier, geeft zo'n mooie sfeer! En fluitenkruid past overal bij! Fijn (lang) weekend! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor zo`n leuk kastje heb je altijd wel plek!

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een mooi kastje. En met dat fluitenkruid een heel mooi plaatje!

    Fijne dagen en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fluitenkruid gecombineerd met zo'n mooie kast, mooier is er toch niet??
    Heel mooi en zo zomers:)) daar houden we ons de komende dagen maar aan vast.
    Geniet van de vrije dagen.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop ook dat het lekker weer wordt, vandaag was het vreselijk, heftige plens en hagelbuien.
    Ik ga nog even op de brocante agenda neuzen, misschien is er nog iets leuks te doen morgen.
    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kastje en het papier met het fluitekruid is echt prachtig en het staat zo mooi bij elkaar....jij ook een fijne hemelvaartsdag....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's,zo sfeervol.Fijn en lang weekend wens ik je
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dit kastje, de kleur is ook geweldig
    geniet je ook zo heerlijk van al dat fluitenkruid, wat een bermen vol nu he, prachtig !
    Fijn weekend gewenst!

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ich mag diese Art von Kommoden! Sei lieb gegrüßt, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kastje. En wat is je tweede foto mooi geworden.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het Fluitekruid, zo uit de natuur, helemaal geweldig!

    Het franse kastje vind ik heel mooi.

    Ook voor jou een fijne Hemelvaartsdag!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's! Ik wens jou ook een heel fijn lang weekend.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fantastisch mooi kastje. Dit is echt geweldig.
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kastje vind ik prachtig mooi !!!!Maar wat zijn het mooie foto's van fluitenkruid met het rolletje papier zeg !!!!Heel subtiel en sfeervol....
    Lief groetje ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto's van het Fluitekruid en het mooie kastje.
    Heerlijk zo'n mooie opbergruimte.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook weg van Fluitekruid. Helaas kan ik het niet binnenzetten, dan gaan mensen het hier aan het niesen...... Zo 'net niet wit' kastje in inderdaad heel mooi. Ik houd ook wel van wat kleur in huis.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kastje en met dat bosje fluitenkruid geeft het een mooie sfeer weer...

    Fijn weekend, liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig kastje ...mooi met het fluitenkruid zeg ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Idd een prachtig kastje en dat fluitekruid is ook zo'n mooi geschenk van moeder natuur.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. YOur beautiful blog is a feast for the eyes. This flower grows wild here in Alabama and we call it Queen Ann's lace. Your photos are just perfect.

    Thank you for following my Paris blog!!!
    V

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media