Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Look in the kitchen / Kijkje in de keuken

20.5.12

De Zelfgemaakte Schouw

Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's plaatste van de verbouwing van de keuken.
Ondertussen is er door de mr. creëerder {mijn partner dus;-)}, heel wat zelf gecreëerd.

 De rand van de schouw is 'zijn' eigen ontwerp en handgemaakt van gootlijst.
De omlijsting van de schouw is van steigerdelen.
Zo ook de wandbekleding. 

De eerste foto is gemaakt tijdens de verbouwing de tweede is van nu.
Het plafond ondergaat nog een verandering .....

Wij zijn erg blij met het resultaat tot nu toe.
En ik ben erg trots op mijn mr. ;-)!!

Dit was weer een tipje van de sluier .....
Er volgt meer;-) 

Na drie dagen ziek te zijn geweest en zelfs twee dagen merendeel op bed doorgebracht .....
Heb ik vanmiddag dubbel genoten van het buiten zitten in de tuin en een wandeling!

Geniet zoveel je kan!!

I wish you a lovely week!



29 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al goed uit hoor.....kan niet wachten.....het was weer genieten vandaag !!...beterschap...liefs fijn e week !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow it look great!

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heeft je man zeker mooi gemaakt en erg smaakvol.

    De tegeltjes vind ik helemaal super!

    Fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er al heel mooi uit hoor! Vervelend dat je ziek bent geweest, fijn dat het inmiddels al weer wat beter gaat!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig de zwart/wit tegeltjes! Balen dat je ziek was, gelukkig gaat het nu weer! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er stoer uit zeg! Wat vervelend dat je ziek was, even lekker bijtanken in het zonnetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je een man hebt die zoveel kan. Dit ziet er ook mooi uit.
    Vervelend dat je ziek was, maar het zonnetje maakte misschien weer veel goed.!
    Fijne week!

    Liee groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Hariëtte,daar gaat het echt om genieten, en dat heb ik ook weer gedaan van jouw post, wat ziet het er mooi uit en met recht kun je trots zijn op jouw mr. Le Style!

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zal kort en krachtig zijn :GAAF!! (de keuken dan he ,niet dat je ziek bent natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, op die man kun je zeker trots zijn. Als je overal een timmerman voor in moet huren, ben je failliet. Het ziet er allemaal prachtig uit! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel mooi uit en ik ben benieuwd naar meer foto's.Gelukkig ben je weer wat opgeknapt .Fijne week
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het ziet er super uit, ik hou er van

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er al prachtig uit....laat staan in zijn geheel....ben benieuwd naar het vervolg!!!!
    Ik wens je een fijne week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er goed uit!

    Fijne week
    Groetjes, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er prachtig uit en die grote broodplank. Zo gaaf!!

    Hoop dat je je weer helemaal beter voelt.

    Ik wens je een mooie week.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe hetzelfde kan een smaak zijn! Wij hebben sinds januari een nieuwe keuken, en de achterwand en schouw zijn van... steigerdelen! Mooi he??!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie combinatie zwart/wit tegeltjes en steigerhout. Ik zou zo bij je aan tafel willen schuiven om in je super keuken een kopje koffie te drinken!

    Lieve groetjes,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En trots mag je zijn ziet er super uit zeg prachtig, geniet ervan, fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Buon inizio settimana...ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, wat een mooie schouw! En verder ziet je blog er ook goed uit, ik ga je ook volgen.
    groetjes,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er héél mooi uit...Ik vind je schouw echt heel mooi in combinatie met die zwart-wit tegels....Lekker stoer en toch ook héél véél style....Kan ook niet anders hé !!!!
    Beterschap hoor !!!!!!
    Lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat bof jij met z,n mister. Prachtig is de schouw + ombouw. Geniet ervan en van het weer,
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeee wat zal jij trots zijn op zo een mooie schouw!!! Hij is geweldig!

    Beterschap !!
    lieve groet peet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Eigengemaakt en ontworpen....wat zul jij genieten van al dat moois.....
    Doe rustig aan en geniet van de mooie dagen!!!! en rustig aan.

    Fijne week....en lieve groetjes♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje, wat wordt dat allemaal mooi. Het leuke van die steigerdelen vind ik de metalen stripjes die er nog op zitten, gelukkig hebben jullie die niet verwijderd...
    Ik ben blij dat je je weer veel beter voelt, want met dit mooie weer ziek zijn is dubbele pech natuurlijk...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is niet leuk ziek zijn terwijl je zoveel doen wilt....maar wat word de schouw prachtig zeg je man kan er wat van....
    Nog een dagje rustig aan hoor...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je bent ziek - beterschap toe gewenst . ♥ Wat een leuke schouw - perfekt gedaan .
    Ik wens je een fijne dag .
    Groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat het inmiddels weer wat beter met je gaat! Je keuken ziet er prachtig uit, toch fijn een paar handige handjes in huis.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, dat wordt mooi!!
    gauw opknappen hoor!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media