Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

DALANI Home & Living

15.6.12

' Binnenkijken '
 

Le Style heeft Dalani.nl ontdekt



Ben jij ook altijd op zoek naar woon & interieur inspiratie? Ligt je passie bij wonen, decoreren en alles wat met huizen en interieur te maken heeft?

Kan jij ook zo genieten van 'het binnenkijken' en de nieuwste ontwerpen in de woonbladen? Het leuke is dat naast de woonbladen ook steeds meer andere concepten op gebied van wonen op internet te vinden zijn.

Dalani biedt een gratis online magazine boordevol tips en inspiratie op het gebied van wonen in de breedste zin van het woord. Het online magazine biedt volop tips & tricks op het gebied van woonstyling. Ook kun je binnenkijken bij toonaangevende ontwerpers.

Tevens biedt Dalani exclusieve interieur designmerken van internationaal karakter voor een aantrekkelijke ledenprijs. Je krijgt toegang tot Dalani via een uitnodiging van een Dalani-lid óf je schrijft je in op de website.

Naast unieke / authentieke Vintage, Brocante items ben ik persoonlijk ook geïnteresseerd in Kunst, Design,  Architectuur & interieurboeken van bekende stylisten. In het magazine vind je ook items uit deze categorieën.

Gler

Bank Chester, wit









Gler

Stoel Chester, wit




 

Sefama Vega - Tableware

Kopje, keramiek, wit





Over Dalani Home & Living

Dalani Home & Living is in september 2011 opgericht in Duitsland. Inmiddels is het concept wereldwijd geïntroduceerd. In landen zoals Duitsland, Zweden, Australië en Italië is Dalani Home & Living een groot succes. Sinds januari 2012 is dit concept ook in Nederland live gegaan. In april 2012 is Wilma Tichelaar, bekend van vtwonen, begonnen als 'creative director' voor Dalani in Nederland.

Neem eens een kijkje bij www.dalani.nl  en vorm zelf je mening over dit 'nieuwe' Home & Living Concept.



Source and photos:   DALANI.NL



Thanks so much for stopping by!




Lovely Weekend


Enjoy!

18 opmerkingen:

  1. Wonderful post!!!

    Kind regards, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enorm bedankt voor je tip, de website staat inmiddels al bij mijn favorieten!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reden genoeg om te kijken, doen dus....
    Dank je wel voor de info!!!


    Fijn weekend en lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Die bekers kocht ik een paar jaar geleden in Frankrijk :))
    Ze blijven leuk!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh ik ga maar niet kijken uit zelfbescherming :-) Ik zit al te lang achter de pc elke dag. Maar het ziet er veelbelovend uit! Fijn weekend, liefs Craolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie site met mooie plaatjes! Hij staat al bij mijn favorieten...

    Fijn weekend,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De e magazines schieten als paddestoelen uit de grond, moet zeggen dat dit magazine er heel goed uit ziet. Ben zelf nog erg gehecht aan de papieren versies hoor, die kunnen lekker mee in bad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik nou een hele goede tip!!!
    Ik vind het wat. Ziet er heel leuk uit. Ga er zeker gebruik van maken. Thanks!!! Gr. Jac.........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de mooie tip.
    Ik ga kijken.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh thank you for that link, i absolutely love the website! thank you thank you!!
    x sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo!

    Just saw you at Blossoms vintage.
    And I just had to stop by and have a peek at your blog!
    I love it here.
    You have a very beautiful blog.
    And so I just became your newest follower.

    Fijn weekend.

    Groeten

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een goeie tip!

    Ziet er allemaal mooi uit...

    al ben ik erg gehecht aan mijn stapels woonbladen die ik lees op de bank met een heerlijk kopje koffie..;-))

    Fijn weekend,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke tip, ga zo lekker kijken! Heel erg bedankt voor je lieve worden, ben heel blij day je mijn foto's mooi vond, en de banner heb ik een hele dag over gedaan om het in de blog te zetten ahahahah ben niet zo goed met dat sort dingen, maar toen het lukte was ik heel trots op mezelf! Fijne zondag en ga je volgen hoor! groetjes barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat jij al een stukje over hen geschreven hebt, zij hadden mij ook benaderd maar het bloggen staat op dit moment een beetje op een laag pitje. Ik heb uiteraard gelijk ven doorgeklikt en als bonus zag ik dat jij ook een Pinterest account hebt, ben je gelijk daar ook gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit ziet er mooi uit, wat een goede tip!

    Fijne dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for your visit and leave a nice comment. I stay with you as an observer - I really like your blog, I found a lot of inspiration.
    Have a nice week
    Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst hartelijk bedankt voor je aardige reactie op mijn blog:-)
    en hartelijk welkom als mijn volger!!

    Het heeft even tijd nodig gehad voordat ik hier op jou mooie weblog reageer....maar dat wil niet zeggen dat ik er niet was, niet keek of geen interesse heb,was verschillende keren hier en heb de laatste dagen al met veel plezier gekeken,gelezen én genoten van al dat sfeervolle fraais wat ik tegen kwam.

    Wil vanaf nu niks meer missen en ben je volger geworden.

    De eerste foto die ik tegen kwam hierboven van de witte bank is ook mijn favoriete model,heb ik jaren geleden laten maken door meubelmaker/stoffeerder, met enkel het verschil van zitting uit een stuk en blauwe bekleding.
    Heb er nooit geen dag spijt van gehad.

    Heb me ook aangemeld op website.

    Fijn weekeind gewenst en lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That looks like my dream house! Thanks for visiting my blog I have just signed up as your latest follower & I look forward to popping back soon!

    Melissah
    Country Style Chic

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media