Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

One Year !

22.6.12





Eén jaar Le Style
Blog LE STYLE bestaat vandaag één jaar. Impulsief begonnen op een woensdagmiddag. Nu alweer een jaar geleden. 

Best spannend vond ik het plaatsen van mijn eerste blogposten en reacties. Volgers waren nog in geen velden of wegen te bekennen. Inmiddels ben ik een jaar verder en geniet van alle leuke, lieve, enthousiaste en hartelijke reacties die bloggers, volgers en bezoekers op mijn blog en mail achterlaten.

Ook achter de schermen van mijn blog, via mail, Facebook en Twitter gebeuren dynamische ontwikkelingen, worden vragen gesteld & beantwoord, worden voorstellen gedaan, complimenten gegeven en komt vriendschap tot stand. Nooit gedacht dat bloggen zo verrijkend zou zijn;-).

Ondertussen is LE STYLE volop in ontwikkeling ..... Hierover later meer;-)

Het is Party time na zo'n enerverend jaar, vandaar dat ik het tijd vind voor een Give- away. Wil je meedoen en kans maken op een brocante Broodtrommel? Laat dan een berichtje achter op mijn blog en /of meld je aan als nieuwe volger {sluitingsdatum 14 juli}.



Give- away LE STYLE  'brocante emaillen broodtrommel'
   

Een linkje op je eigen blog plaatsen zou natuurlijk erg leuk zijn! Je kan dan gebruik maken van de onderstaande foto. De winnaar krijgt de Give- away gratis thuisgestuurd.





Nu wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor het mede succesvol maken van LE STYLE. Bedankt voor alle leuke, lieve, enthousiaste & hartelijke reacties het afgelopen blogjaar!



Ik heb van jullie reacties, mails en blogs genoten!!
En hoop dit nog heel lang te mogen doen .....

Lieve groet



I wish you all a wonderful weekend!



50 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan! Heerlijk te lezen dat je zoveel plezier aan het bloggen beleeft, dat heb ik ook nog steeds hoor!

    Je hebt een prachtige give away bedacht, ik heb er geen ruimte voor en ik gebruik het niet maar ik hoop dat je daar iemand heel blij mee gaat maken!

    Lekker blijven bloggen en blijven genieten...dat wens ik je van harte toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat gaat hartstikke lekker met le style... Ik ben benieuwd met welke ontwikkelingen je bezig bent? Ik wens je veel sucses en heel veel blogplezier.

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Harriet, hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal!
    Het is altijd fijn bij je komen, ik geniet van je logs!
    Ik vind je give-away heel mooi, maar ik moet helaas zeggen dat ik er geen ruimte voor heb. Ik heb maar een kleine keuken. Dus ik hoop dat iemand anders er heel blij mee gemaakt kan worden!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd.Wat gaat een jaar snel he!!Een heel mooie Give Away,ik doe zelf nooit mee dus laat het winnen graag aan anderen over.Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Jij ook al een jaartje aan het bloggen. Ik dacht eerlijk gezegd dat jij al een doorgewinterde blogster was toen ik pas begon!
    Leuk dat je zo enthousiast bent en ook nog door wilt gaan, kunnen we blijven genieten van je mooie posten!
    En * OH* wat een prachtige give-away! Ik vind hem heel mooi. Ik gebruik zelf ook een broodtrommel, maar dat is een bruin Brabantia exemplaar. een oud beestje die aan het roesten is, weinig brocants aan! :-) Dus ik doe heel graag mee!
    Ik plaats een linkje.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjoh, is dat wat. Gefeliciteerd hoor. Zo ver ben ik nog lang niet. Ik hoop dat ik over een jaar ook zo ver ben. Het bloggen is inderdaad erg leuk.
    Veel succes nog voor de toekomst toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je eenjarig blogbestaan. Ik ben nu een half jaartje bezig en vind het erg leuk om te doen. Ik vind je give away erg mooi en ik dan dan ook graag mee. Ik ga een linkje plaatsen. Ik wens je alvast een fijn weekend.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Hariëtte met je 1-jarig blogger bestaan. Ik doe niet mee met je give-away maar ik wil je hier wel even laten weten dat ik heel blij ben dat jij er als blogger ben bijgekomen. Ik vind je een heel mooi mens al heb ik je nooit ontmoet.Bedankt voor je altijd zo mooie reacties op mijn blog.

    Ik wens je nog heel veel blogplezier.

    Fijn weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk !! een jaar alweer...gefeliciteerd......ik doe graag mee met je give away,....wat een mooie !!!...liefs fijn weekend van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations - Happy One Year Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Genieten op je blog, dat is wat ik doe, de eenvoud, de styling, je tips...ik vind het iedere keer een feestje:)
    Je enthousiasme lees ik tussen de regels door, maar ook in je altijd lieve reacties,dank je wel daarvoor.
    Bloggen is vreemd,soms niet te begrijpen,maar het verrijkt...
    Een prachtig trommel en net als Carolien heb ik een bruin oudje voor ons brood, ook hieraan zit een verhaal, dus die blijft, maar ik waag een gokje voor dochterlief die na de zomer in Groningen start...met zo'n item maak ik haar heel blij.Dus duimen maar!!!

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!!

    Bloggen is vrij, leuk en verrijkend zowel op creatief als menselijk vlak.

    Die trommel zou best mooi staan in mijn keuken, en ik geef maar ontvang even graag, dus...ik doe mee, volger ben ik al een hele tijd maar een linkje plaats ik nu meteen op mijn blog.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met de eerste verjaardag van je blog! In een jaar tijd heb je veel bereikt en je mag er trots op zijn!

    Starten is inderdaad niet zo gemakkelijk... Dat ondervind ik nu zelf. Maar ik blog nog even verder en hopelijk komen er af en toe volgers bij ;-).

    Fijn weekend!
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ♥-lichen Glückwunsch!! und sehr gerne mache ich bei deiner Verlosung mit! Liebe Grüße, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met 1 jaar blog.
    Ben net begonnen met een blog.
    Vind het ook leuk.
    De broodtrommel vind ik nog leuker wel graag meedoe met je give away.
    Ga ge lijk een link op mijn eigen blog zetten.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met 1jarig bestaan van blog en dat er nog maar velen mogen volgen !
    Mooie broodtrommel !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb je linkje geplaats want natuurlijk ga ik voor die mooie broodtrommel :)
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n broodtrommel staat al heel lang op mijn verlanglijstje! Ik waag een gokje en doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb een link gemaakt ik hoop dat je hem leuk vind.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je 1- jarige blog..leuk dat jij er ook zoveel plezier aan beleeft....je hebt ook wel een hele mooie blog hoor !!!!Ik doe hier ook vaak wat inspiraties op bij jou.
    Natuurlijk doe ik ook héél graag mee met deze wel hele mooie give away....Je weet maar nooit !!!
    Ik zet wel een linkje op mijn site.
    En nu maar duimen !!!!...
    Nog een fijn weekend en een warme groetje...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum! En ik herken wat je schrijft...het verrijkt mij ook. Ik doe heel graag mee met je prachtige give-away en plaats een linkje op mijn blog!

    Nog een fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat we alweer een jaar van je mooie posten mogen genieten....gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt ook een prachtige blog!Ik doe graag mee met je Give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte met je eerste blog verjaardag!
    je hebt helemaal gelijk, bloggen is gewoon ontzettend leuk.
    Zo'n mooie broodtrommel staat al heel lang op mijn verlanglijstje dus ik wil graag mee loten.
    Ik zal meteen even een link op mijn blog plaatsen.
    Fijn weekend!

    groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je blog ! Natuurlijk doe ik mee met je give-away. Mooi hoor, die broodtrommel !

    Fijne zondag nog en geniet er nog even van !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!
    Ik doe graag mee en zal een linkje op mijn blog zetten.

    succes met je Le style ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je 1- jarig bestaan!! Ik volg je sinds kort en je hebt een erg mooi blog.
    Ik wil graag meedoen met je give-away, ik woon 14 juli wel al in Frankrijk (hoe toepasselijk het is dan Nationale feestdag daar. Dus als ik win hoor ik wel of je hem zo naar me toestuurt;)
    Geniet van het bloggen. Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Harriëtte van harte gefeliciteerd met je 1-jarige blogbestaan.
    Dacht toch écht dat je al veel langer in blogland was !!!
    Zo leuk dat bloggen we gaan gewoon door :-)
    Ik vind je witte emaille broodtrommel helemaal geweldig en doe graag mee met je give-away. Tuurlijk plaats ik even een linkje op mijn blog.
    Wens je nog een hele fijne avond !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd alweer één jaar.
    Ik geniet steeds weer van je stijlvolle blog met prachtige ideeën.
    Ik heb een linkje geplaatst want ik doe graag mee aan je give away.
    Fijne week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Bloggen is een erg leuke bezigheid en ik geniet altijd erg van je mooie posten én foto's, dus ik hoop dat je nog heel lang doorgaat ;) De broodtrommel vind ik echt een plaatje, dus ik waag graag een kansje... nu snel een linkje plaatsen!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd hoor!
    Ik ben pas drie maandjes bezig, maar beleef er ook veel plezier aan en ik kom altijd graag bij je kijken!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog!
    Bedankt voor de leuke reacties die je steeds achterlaat.
    Ik doen graag mee met je give-away.

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte, alweer een jaar wat gaat het snel he.
    Wat een leuke give away organiseer je.
    Graag wil ik via deze weg een gokje wagen
    Fijne avond!
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  34. van harte gefeliciteerd met je 1 jarige bestaan ....geniet elke keer weer van je mooie blog en hoop nog lang te genieten ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Congratulations on one year! And thank you for visiting my blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gefeliciteerd
    Ik ben verliefd op je grote loterij
    ♥Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Congratulations!
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ga een klein kansje wagen...
    Ik vind die broodtrommel echt wel een mooie kleur hebben, al heb ik broccante genoeg..
    Knap hoor, in 1 jaar tijd zoveel volgers..

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd!!
    Een beetje een latere reactie... excuses. Alweer een jaar en zoveel volgers...geniet ervan!!
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Harriette,
    Van harte gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog. Heerlijk dat je het bloggen zo leuk vindt. Ik deel je mening helemaal hoor...
    Nou en of ik mee wil doen aan je give-away. Ik ben wel een beetje laat, maar ik was vorige week nog niet thuis. Ik zet een linkje op mijn blog en wacht geduldig af...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi
    van harte gefeliciteerd !!!!!!!

    wat een mooie give away zeg doe graag met je mee!
    link heb ik geplaatst!


    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van Harte Gefeliciteerd met je Blog verjaardag.
    Ik zou heel graag mee willen doen
    aan je superleuke Give - Away.
    Ik ben net terug van Vakantie, vandaar deze late reactie.

    FIJNE WEEK,,,,,

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke blog zeg en die bestaat al 1 jaar! Ok ik kom hier nu wel regelmatig piepen want het is de moeite. En natuurlijk willen we meedingen naar die broodtrommel. Een linkje op onze blog volgt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteer Henriette met je 1 jarige blog. Ik ben net pas volger van je blog geworden, maar uit de reacties lees ik hoe geweldig je het doet. Ook wil ik graag een kansje wagen voor de give away. Nog een hele fijne avond.
    Groetjes Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mag je tijdens je vakantie ook meedoen??? (we zijn pas in augustus terug ;-)) Ik ben alvast je nieuwste volger en snuffel verder rond op jouw mooie blog, net voor vertrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Allerherzlichste glückwünsche von mir zum ersten Jahr.
    Gerne nehme ich an der Verlosung teil.
    Liebe Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke blog. En wat een mooie actie. Die broodtrommel is een beauty. Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan. En al zo veel volgers. Echt fantastisch. Vanaf vandaag ben ik er bij. En natuurlijk heb ik je actie op mijn eigen blog geplaatst.

    Succes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heb net pas je blog ontdekt en wil dolgraag mee doen met je give-away.
    Ga meteen reklame voor je maken op mijn blog.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige site heb je zeg! ik ben volger ggeworden en maak ook heel graag kans op die mooie broodtrommel, wat een fantastisch stukje brocante is dat toch :-)
    Groetjes landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh, ik kon het niet laten hoor!
    Ik moest even kijken naar de prijs die ik gemist heb.
    En wat een prijs het is.
    Het is een ontzettend mooie brood trommel. En het zou zo handig zijn geweest voor mijn familie.

    Wij bakken elke dag ons eigen brood.
    Want het brood hier in de winkels is gewoon niet zo lekker als die in Nederland.

    Nou de felicitaties voor een jaar bloggen! En geniet er nog maar heeeeeel lang van hoor!

    Heel veel liefs

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media