Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Have a GREAT DAY .....

9.7.12



& een hele fijne nieuwe week 


Momenteel een drukke afrondende tijd qua werk. Daardoor ben ik even minder actief met 'posten'. Ook reageren is momenteel even minder. Mijn interesse is er wel, ik kijk & lees wel!

Wil je nog meedoen met mijn Give- away ..... Dat kan nog tot en met 14 juli!


{Zie nog graag je reactie;-)}




I wish you a great day and a lovely week!








Foto: Hannas Form Fotografering & Styling
Pinterest

19 opmerkingen:

  1. Jij ook een hele fijne dag en week!
    Enne, maak je niet al te druk...onthoud ook de woorden van het bord;-)

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne week, adem in en...adem uit.
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Give Away? Heb ik blijkbaar gemist die post....ik zal de link nog even op mijn blog plaatsen, kan nog net ;-)
    Fijne week, doe rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een fijne week toegewenst!!
    Keep Calm!
    Liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Give away ...okee....zal even terug kijken ...geniet van de zomer !!..fijne week...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja tuurlijk die hele mooie broodtrommel......hihi...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een hele fijne week!
    En rond je werk rustig af!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto!

    We zijn net terug van vakantie.. en probeer eea in te halen. Schitterend boek. Ik zou graag meedoen met je give away.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha beetje knullig niet goed gekeken..

    Broodtrommel is ook super gaaf,,so please still count me in.

    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ..... zowel in woord als beeld Hariëtte.

    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige adviezen,die sla ik niet zo maar in de wind en neem er een paar ter harte.

    Lieve groet,
    B.

    PS. ik heb de tekst geprint en op mijn board geprikt (tussen alle andere mooie teksten en kaarten)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige,en doe maar rustig aan hoor...Ik wens je een hele fijne week en een lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou ook een ontzettend goede week toe!

    Liefs

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met de laatste loodjes...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alles mag en niets moet met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Jij ook een fijne week en succes met de laatste loodjes...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie foto's op je blog staan. Ga je nu volgen, want ik baal een beetje dat ik je niet eerder heb ontdekt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf blog met mooie foto's:)

    I like

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media