Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Lavender time

23.7.12




Lavendel tijd .....


De Lavendel periode is weer aangebroken. Zo mooi,  hier geniet ik van. Helaas momenteel geen witte  Lavendel meer in de tuin na de strenge vorst van van de winter. De witte vind ik zo schitterend en wist je dat deze zelfs nog sterker geurt? Heerlijk de geur van Lavendel in de tuin. Voor in huis probeer ik een mand met Lavendel vol te krijgen ;-). Het frist ook binnen de kamers zo heerlijk op.

Wat is het genieten nu het weer eindelijk Zomers is!


Happy Monday!




photo: Pinterest

17 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto! Lavendel staat voor mij voor Frankrijk en zomer, heerlijk dat we dat laatste nu ook echt in Nederland hebben!

    Ik wens je een heerlijke dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terwijl ik over het pad loop naar de uitnodigende voordeur van dit sfeervolle huis.......strijk ik even met mijn hand langs de Lavendelstruiken.....en ruik met gesloten ogen aan mijn hand.....mmm....heerlijk.

    Fijne en zonnige maandag!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die geur !!!...heb bosje liggen hier geplukt van mijn moeders graf....zo mooi ...ruikt zo lekker....liefs geniet !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto.
    Hier heeft de Lavendel ook de late vorst niet overleefd en door de verbouwingsdrukte is het er niet van gekomen nieuwe te planten.
    Ik zal de witte Lavendel ook in gedachte houden, wist niet dat deze nog sterker geurden.
    Heerlijk die Lavendelgeur.
    Wens je een zomerse week toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm...wat zou ik graag eens over dat pad, langs de prachtige lavendelstruiken...eens een kijkje achter die voordeur naar binnen willen nemen!...neem niet aan dat het jouw voordeur is...nee toch? ha,ha!
    Witte lavendel geurt nog meer?...dat ga ik zeker onthouden voor volgend jaar.

    Een mooie zonnige week verder!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto...
    Ik ben niet zo weg van de witte als ik eerlijk moet zijn, of ik heb de 'verkeerde' staan, ze worden zo lang met kleinere aartjes vind ik.
    Tenminste, die ik in de tuin heb,maar misschien net als met de blauwe, verschillende soortjes, en ik heb wrs de foute...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello and many thanks for visiting my blog. I appreciate your kind and encouraging remarks. I found your post so interesting...I did not know there was white lavender. I can imagine how intoxicating the smell must be at your home. Have a wonderful week, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto! Overal bloeit de lavendel op dit moment volop.
    Dit doet heel Frans aan.
    Fijne avond verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het is nu gelukkig heerlijk weer.Helaas is mijn grote pol Lavendel nu spuuglelijk ,de bloemen zijn allemaal bruin door de vele regen.Maar ach er zijn ergere dingen en ik geniet van het mooie weer.Fijne week
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die witte lavendel nog nooit geplant, maar is die éénjarig zoals de pluimlavendel of is dit ook een vaste plant?
    Hier is de lavendel bijna uitgebloeid en door de felle neerslag is die helemaal bruin geworden.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto, kan de lavendel bijna ruiken!Geeft het ultieme zomergevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These pictures are so inspiring! I love them and I really like your blog's style! :D Would you like to follow each other??
    I'd be happy if you visited my blog thecatsedge.blogspot.com :)
    Have a nice day and see you soon
    Laura Mint

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat plaatje geeft écht de lavendelsfeer aan :)
    Geweldig!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die lavendel, en wat zal dat lekker ruiken. Bij ons staat ook wat lavendel, maar de bloei laat het heel erg afweten. Heb net bij een tuincentrum een bosje meegenomen, omdat het er zo heel mooi uitziet, alleen de geur is veel minder... jammer!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk! De geur van lavendel = op en top zomer!!!

    Schitterende foto!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful image ... thank you for visiting my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media