Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Autumn Moments .....

23.9.12


Moments Collection
House Doctor



De herfst is er dan toch echt ..... Mijn favoriete seizoenen liggen alweer achter ons. Het leven verschuift weer van buiten naar binnen. Dus gaan we het binnen weer gezellig maken.   

Dit is mijn favoriete foto uit de Moments Collection 2012 van House DoctorIk houd van de sfeer en de stoere grote takken als herfst decoratie. Inspirerend om dan toch ook maar toe te geven aan de herfst. Naast de kaarsen die weer volop branden, de komende week toch maar wat herfst sfeer in huis halen;-) .....



Happy Sunday! 
& a great first autumn 
week



20 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een hele mooie en ook nog eens een stoere foto! De herfst is inderdaad écht begonnen, ik doe er ook maar niet meer moeilijk over ;)! Dus de mand vol met dennenappels staat inmiddels beneden en de pompoenen zijn gehaald...

    Ik wens je een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto!! Het geeft de herfst prachtig weer..
    Fijn weekend, liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De robuuste vormen horen bij de herfst, een boomstammetje in huis...ach hier liggen al dikke takken en dennenappels die ik vorige week meenam uit het bos...de herfst hoort erbij en hou je niet tegen.


    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hier klinkt iemand die toch wel moeite heeft met het afscheid van de zomer, of niet? De foto is geweldig, echt een mooie sfeer! geniet van het nieuwe seizoen en maak er een gezellige zondag van! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne zondag...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie sfeervolle foto. De herfst heeft inderdaad zijn intrede gedaan, zelf heb ik er geen moeite mee. Vind het ook wel weer wat hebben.

    Fijne zondag
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer, ruw en sober precies waar ik van hou :-) Ik ben fan!!!

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stoere foto. Die takken horen helemaal bij dit seizoen.
    Lekker stoer.
    Wens je een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een stoere foto. Dat de herfst haar intrede gedaan heeft vind ik niet erg. Wat mooie herfstitems maken en de kaarsen branden. Het geeft zo zijn gezleligheid weer.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh,wat een mooie foto ....Zo´n tak in de kamer zie ik ook wel zitten en op dit moment word onze tuin behoorlijk gesnoeid en je raad het....Een hele dikke tak uit de container gehaald en hele verbaasde blikken van de tuinmannen,ha,ha,
    Ik wens je nog een hele fijne zondag Elly,
    p.s je vorige post vond ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoer, sterk, simpel. Mooi hoor. Vooral die tafel. Ik heb nog wat moeite met het loslaten van de zomer, maar morgen ga ik na de vakantie weer aan het werk, dus dan zal het wel over zijn met het zomergevoel :-) Op naar de kaarsjes!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja prachtig zo'n boomstam in huis. Qua stofzuigen wel wat onhandig hé ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto, echt sober en stoer...liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dit is een mooi sfeertje! Het sfeertje binnenshuis wordt nu natuurlijk weer een stuk knusser, maar ik zie soms ook wel op tegen die lange, donkere en kille maanden... Duurt mij altijd te lang:-)

    groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg! Stoer, sober sfeertje !
    Laat de herfst maar komen!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A collection as simple and elegant but always full of charm and originality.
    Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een stoer interieur dit is mooi zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de ruimte supergaaf en zou er wel willen heen verhuizen met al mijn brocante spulletjes haha,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto! Wat een ruimte zeg!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto en dank je wel voor je ontzettend lieve post! De parasol staat prachtig bij je. Altijd weer zo leuk om te zien waar de spullen een plekje krijgen..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media