Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

So inspiring

25.9.12

photo: Jonas Bjerre-Poulsen



Private home of Bjerre-Poulsen from Norm Architects

So Lovely, this private home of Bjerre-Poulsen, the architect and photographer from Norm Architects. Click on link: bobedre.dk for more photos and inspiration. So inspiring .....



Privéwoning van Bjerre-Poulsen van Norm Architects

Zo mooi, deze privéwoning van Bjerre-Poulsen, de architect en fotograaf van Norm Architects. Klik op de link: bobedre.dk voor meer foto's en inspiratie. Zo inspirerend .....



I am a fan and you, what do you think?

Hearty greetings!


18 opmerkingen:

  1. De ruimte zelf vind ik heel erg mooi, zelf zou ik er meer kleur aan willen geven en ook meer inhoud. Maar het is hoe dan ook een plaatje om van te genieten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan :-)
    Mooi kleurgebruik in combinatie met pure materialen!!!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die haard!! zucht....
    'kwoudatikdathad
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cool pictures!!!

    Lieve groet, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vloer is helemaal super. Volgens mij is het gevlinderd beton..ik zou het zelf ook wel willen.
    Bedankt voor het delen..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ja! Lekker stoer en somber..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het wel wat kaal hoor......maar wel mooi...ga even kijken op de link...liefs van mij..xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er mooi uit alleen voor mij een beetje te leeg hahahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als foto vind ik het heel mooi. Maar om in te leven mis ik gewoon wat mooie eigen dingen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste wat mij opviel is die prachtige schouw en de ruimte is ook heel mooi, maar voor mij te sober. Ik mis er warmte.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm, wel als je van WIT houd:-)

    X Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie open ruimte, maar de vloer vind ik toch echt de eyecatcher! Ik ben het wel eens met Ingrid, de ruimte zal meer kleur kunnen gebruiken, bijvoorbeeld door gebruik van accessoires.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig interieur, maar met kids...ik zou graag een speeltje op de grond zien...gewoon voor het effect:)

    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. i love this type of interior, it’s splendid...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inspirational pictures. I love this style :)

    -Vigdis-

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, your blog is pure style! Magnificent. Thanks for following my blog (Casa Bella). I'm definitely now following yours. It's exquisite!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi blog zeg! Ik ga je volgen. Fijne zondag.
    martinevianen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig!!

    Bedankt voor je reacties op mijn blog. Leuk dat ik de mensen die geen tijd hadden om naar de woonbeurs te gaan, toch nog een beetje heb kunnen meenemen. Je vroeg me wat ik me alle inspiratie ga doen. Nou, ik vond de combinatie koper met donkerblauw wel erg stoer en mooi voor van de winter. Alleen ik ben een beetje een zwart-wit-grijs-taupe type in mijn huis. Een uitdaging dus :-)

    Groetjes,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media