Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Behind the Scenes .....

15.2.13


Verander nieuws





LE STYLE STUDIO
Zo leuk om te zien dat er druppelsgewijs nieuwe volgers bijkomen.....Welkom!
Ook wil ik de trouwe volgers bedanken, ik geniet van jullie bezoekjes, reacties en mails. Helaas heb ik door ontwikkelingen en veranderingen minder tijd voor bloggen.

Vanaf midden 2012 ontwikkelden zich achter de schermen van mijn blog allerlei veranderingen. Zo ontwikkelde Le Style zich steeds professioneler, door steeds meer vraag & werk.
Super leuk, hierdoor ontmoet ik veel leuke, enthousiaste mensen uit de interieur reclame wereld, uit de interieur styling wereld en kreeg Le Style uitnodigingen om als pers aanwezig te zijn bij beurzen.

Momenteel wordt er achter de schermen hard gewerkt aan een nieuw concept, LE STYLE STUDIO. De komende maanden staan in het teken van ontwikkelen & kwalificeren. Daarnaast zijn er ook privé veranderingen waarover later meer .....

Ik hou jullie op de hoogte en weet zeker dat ik het dubbel en dwars goed maak met de lancering van de website van Le Style Studio en nieuw content op Blog Le Style!


Geniet van het weekend!

Liefs,
Yet


18 opmerkingen:

  1. Spannend Yet, ik hoop uiteraard dat het allemaal bijzonder succesvol wordt! Maar ik hoop dat we je hier ook nog regelmatig blijven zien!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yet,
    Jeetje, jij zit midden in een super spannende tijd zeg... Wat een geweldige ontwikkelingen allemaal..
    Ik wens je ontzettend veel succes en, niet te vergeten, plezier hiermee...
    Ik wens je ook een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed om te lezen dat alles zo'n wending neemt...professioneel aan jou wel toevertrouwd..ik ben heel benieuwd wat je verder in petto hebt!!!
    Denk ook aan jezelf...af en toe time to relax Jet!!!

    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, wat kan ik dan nog zeggen? Nou dit: Ik wens je heel veel succes en wacht op wat komt!
    Ik hoop dat je plannen lukken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk al die veranderingen en ook leuk dat er door je blog er zoveel leuke dingen op je pad komen Yet.
    Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen.
    Succes en een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben onder de indruk!
    Yet timmert flink aan de weg. Petje af meis :-)
    In één woord: prachtig en dat beloofd nog veel meer.
    Veel succes met alles waar je mee bezig bent.
    Geen wonder dat het bloggen op een lager pitje staat ;-)
    Ik blijf je op de voet volgen hihi
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk ik ben benieuwd ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zeg goed bezig Yet....heerlijk om te lezen wat je allemaal gaat doen.....ik blijf je volgen hoor....liefs Ria.....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en spannend allemaal, veel succes met al je plannen.

    Fijn weekend groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw....vast en zeker een droom die uitkomt....super dat je zo gewaardeerd wordt!!
    Succes met alles Yet! Ik ben benieuwd!
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats met de nieuwe exciting ontwikkelen van Le Style...
    I so enjoy reading your lovely posts.
    And I am all the time amazed with the wonderful styles and mood boards you put together.

    Have a lovely and wonderfully exciting time ahead of you!
    AND DO NOT CEASE TO AMAZE US!

    hugs,

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk en spannend al die nieuwe ontwikkelingen! Ben ontzettend benieuwd!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja zag al een metamorfose op je blog......strakker en stoer.....
    Is al het brocante in de kast...? Of mix en match je....? Wat leuk te lezen dat je nu helemaal je draai hebt gevonden.....zoveel leuks op je pad......
    Hopelijk ook leuk nieuws in je privé........
    Wens je alle goeds....en ik blijf gewoon alles bij je volgen.

    Suc6 en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, Yet! wat een mooie ontwikkelingen...
    Ik wens je heel veel succes daarbij.

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JIj bent pas goed bezig zeg! Veel succes met alles!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Yet, wat leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen en me gaat volgen! Ben direct een kijkje op jouw blog gaan nemen....jeetje wat een plaatje! Wat ziet het er mooi uit. Vind het dan ook gaaf dat je mij als beginnertje (hihi) gaat volgen. vanavond ga ik lekker je blog uitgebreid bekijken en ik ga je uiteraard volgen. ik lees ook over al je nieuwe plannen en ideeen. Altijd mooi en spannend om je dromen te volgen. Ik wens je er heel veel succes en ook vooral veel plezier mee. Dat laatste zal wel goed zitten :-). Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Yet! Je weet, ik vond je al professioneel bezig en dat blijkt nu maar weer!
    Komt helemaal goed!! Vertrouwen in jezelf blijven houden en dicht bij jezelf blijven! You go girl!!
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat ontzettend leuk deze ontwikkelingen.. Heel veel succes en plezier!! Ben heel benieuwd... Fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media