Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Easter ..... Enjoy!

31.3.13

Easter eggs








Pasen 2013 zorgt voor een 'winterse' Pasen, bij ons nu net niet 'wit' ;-) Nu ben ik al geen wintertype en kijk altijd verlangend uit naar de Lente. Dit jaar was met de verhuizing in het vooruitzicht een vroege Lente helemaal super mooi geweest. Door de aanhoudende kou loopt de verbouwing en dus de aankomende verhuizing vertraging op. Toen het een aantal weken geleden een week mooi weer was, dachten wij de week erop de vloer te kunnen storten. Maar helaas kwam Koning Winter terug ..... Balen!


'Living in between two houses', zorgt af en toe voor chaos in huis ;-), tot ik weer een opruim bui krijg. Inspiratie en enthousiasme ontbrak dan ook om met Paas styling bezig te zijn.


De paasaccessoires zijn dit jaar in Zwart Wit. De Zwart Wit eitjes komen van de beurs Wonen&Co. De magneten van oude 'sjoelstenen' met een + of x en het hartje komen van Kamer26. Deze had ik gespot op Pinterest.


We gaan ietsje kleiner wonen, dus dit vraagt de komende tijd om te gaan sorteren .....



Nu de Lente nog!!




Happy Easter!
Enjoy


XO
Yet




14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie versiering!
    Die magneten zijn helemaal TOP!!
    Fijne Paasdagen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vervelend dat de winter roet in het eten gooit met de verbouwing .Paas decoratie vind ik heel erg leuk maar zelf doe ik er niet aan .
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet !!...fijne dagen liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je even tijd hebt voor een post:) kunnen wij mooi meegenieten bij jou!
    Vervelend dat het weer nu tegenzit hoor, juist voor jullie is mooi weer welkom, kan ik me voorstellen hoor...dan maar opruimen...wie weet welke schatten je nog tegenkomt!!!
    Nog een mooi vervolg van de paasdagen,

    Lieve groet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Yet,
    Wat een mooie plaatjes weer... Genieten met een hoofdletter...
    Ik wens jou en je gezin ook een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel balen dat je achterstand oploopt door het weer.
    Je hebt leuke foto's, die magneten zijn erg leuk.
    Ik zou zeggen: ga verder in de chaos opruimen en misschien kom je zomaar weer wat moois tegen wat je niet meer wist. Dat is altijd het leuke van opruimen.
    Deze week nog niet, maar die daar op volgt wordt warmer. Ik hoop het voor je!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Paasbeelden Yet. Die van de sjoelstukken ga ik onthouden.
    Wat jammer dat de verbouwing van jullie nieuwe huis stagneert door de vorst.
    Hopelijk kunnen jullie snel weer aan de slag.
    Ik wens je nog een hele fijne 2e Paas.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen als de winter je planning weer in de war schopt, wij hadden dat vorig jaar (vloer er uitgegraven, begon het zo te regenen dat het leek dat we een zwembad in de woonkamer hadden, konden we het zand niet intrillen :( ) het wordt zo onderhand wel eens tijd dat de temperaturen wat oplopen.

    Ik wens je een fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het weer, laten we daar maar over ophouden.....ik vind je zwart-wit Paasdecoratie heel erg leuk en heel apart....Veel opruimplezier zou ik zeggen....en veel succes met de verbouwing....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's. Succes met je verbouwings/verhuizings perikelen. Dat zal wel even tijd in beslag nemen om alles te gaan sorteren mnaar ook wel weer heel leuk. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je berichtje en dat je mij wilt volgen! Ook ik ben even op je blog gaan kijken maar wat is hij inspirerend zeg!! Ik ga je ook volgen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this post!

    You shared a little bit more about yourself! Thanks.
    What a great idea those eggs! Why did I not think of that?
    Here it is cold today... we have had many beautiful days with beautiful weather already.
    But the weather is very fickle.

    Good luck on the move!

    The pro side of moving to a new home is getting the decorating juices going again!

    Hugs,

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. First things first....decoreren komt wel weer als je lekker in je nieuwe huis woont en klaar bent met verbouwen en verhuizen! Het weer gaat nu eindelijk de goede kant op....hoop dat het al je plannen gaat helpen voorspoedigen:)))))

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media