Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Wonen&co de beurs 2013

20.3.13


Een Impressie


Afgelopen zondag een bezoekje gebracht aan Wonen&Co De Beurs 2013. De grootste woonbeurs van Noord Nederland. Hier een aantal iPhone fotootjes. De foto's zijn niet van goede kwaliteit, maar dacht toch leuk genoeg voor een impressie ;-). Ik heb genoten en zoveel nieuwe woonideeën, inspiratie opgedaan voor styling van interieur en inrichting.




Trash Me is een tafellamp gemaakt van gerecycled karton. 

naamTrash Me
merk&Tradition
ontwerperVictor Vetterlein

Love it .....








Visit the Wonen&Co Fair 2013 in Groningen/Netherlands. Here some pictures from my iPhone. The photos are not of good quality, but thought yet fun enough for an impression;-).

I enjoyed, and have so many ideas and inspiration!


Enjoy the inspiration


13 opmerkingen:

  1. Ben niet geweest dit jaar, maar kan zo toch een beetje meegenieten :) Dank je wel!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, had ook willen gaan maar kwam er helaas niet van! Bedankt voor de leuke inspiratie, groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je fotos hebt gemaakt, kunnen we toch een beetje meegenieten. LIeve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie spulletjes! Lijkt me een erg leuke beurs, helaas een beetje ver weg voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de inspiratie! Altijd leuk om ideeën op te doen. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor inspiratie zijn we altijd in!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love love love these photo's
    Especially that huge photo with the Mom and the little child. Lovely to wallpaper I favorite room with a favorite black and white photo! Great idea.
    But I think my favorite object of this post is... the gorgeous Saloon doors.
    Wish I had those... or at least one!
    Hummmmm... need to look more often for those!

    Thanks Yet,

    Have a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie inspiratie, leuk weer iets van je te lezen Yet.
    Ik vind die lamp van karton echt super.
    Ik las in je vorige post dat jullie druk zijn met het nieuwe huis. Wat heerlijk al die plannen en wat leuk dat je man jullie keuken weer zelf gaat maken.
    Ik ben toch zo benieuwd naar alles.
    Wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You got such a cool blog! Would you like to follow each other? You can check out my blog at http://sheadorescouture.blogspot.com/ and let me know. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blog heb je... ik ga je ook volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er super uit! Die Trash lamp blijf ik leuk vinden.

    Fijne dag!
    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een inspirerende foto's Yet!
    Móói!
    Veel suc6 met alles waar je mee bezig bent.
    Fijne paasdagen GENIET van elkaar.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Buona Pasqua...un abbraccio.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media