Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Summer

26.7.13





Geniet jij ook zo van deze heerlijke zomer in eigen land? Of ben je al ergens over de grens aan het genieten? Ik hoop dat je een fijne zomer hebt .....  Zomer 2013 is voor mij genieten en hard werken tegelijk!


Dit werk bestaat uit werken aan de nieuwe site van LE STYLE STUDIO en werken in de woning. Naast de drukke dagen van werken is er ook tijd om te genieten van het heerlijke weer. Lekker even buiten in de tuin bezig zijn, relaxen op een terrasje, buiten eten en af en toe een dagje strand. Dit zijn voor mij genietmomentjes en geeft mij toch vakantiesfeer.

Vandaag even een dag zonder zon, van mij mag deze wel weer volop gaan schijnen. Ik kan er geen genoeg van krijgen, van die heerlijke zonnige zomerdagen!

Het bloggen is al even wat minder en dit zal deze zomer nog wel even zo blijven ..... 


Ik wens je een fijne zomertijd!



Summer is a time to relax and have fun! I hope you are enjoying this time. 


Happy Summer time!!


XO
Yet





11 opmerkingen:

  1. Geniet van de zomer...juist die kleine dingen maken het zo bijzonder, die genietmomentjes..dat is het ware zomergevoel.

    Succes met alle drukte!!!

    xxEefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van een heerlijke zomer......ik zit lekker buiten et de iPad.....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag in een flits met de niet nodige iPad fouten grrrrrr...!!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zo handig en zo wennen hè de iPad ;-) Maar je zomerwens is ontvangen hoor. Geniet ook Ria, liefs Yet

      Verwijderen
  4. Ben heel benieuwd hoe je nieuwe site eruit gaat zien Yet!
    Maar geniet van de zomer!
    Ik ben wat tegenovergesteld aan jou, wat het weer betreft. Ik kan er slecht tegen.
    Geef mij maar 20/22 graden met een zonnetje.
    Maar dat is niet om te mopperen hoor. We hebben zo lang naar de zon verlangd.
    Geniet een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Yet voor ons ook zomer in eigen land en tuin.
    Met deze zomerse temperaturen is het heerlijk buiten-leven.
    We hebben al een week gehad en er volgen er nog drie.
    In de laatste week wordt ik opgenomen in het ziekenhuis ...
    Spannend hoe het allemaal gaat verlopen. Eerst nog lekker genieten!
    Wens je ondanks alle drukte een hele mooie zomer! x
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Anita, geniet van jullie vakantie!
      Zeker spannend de opname, hoop zo dat het je gaat helpen.
      Heel veel sterkte .....

      Maar zeker eerst nog genieten!

      Liefs,
      Yet

      Verwijderen
  6. Ik schreef er vandaag over. Volop aan het genieten van dit heerlijk weertje in eigen land. Wat kun je daar toch happy van worden. En dan mag ik nog op vakantie. Jij ook nog mooie zomerse dagen en succes met alles!
    Groetjes,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig he, die warme zomerse dagen!
    Van mij mag het nog wel even blijven!
    Gaaf dat je een nieuwe site krijgt, kben benieuwd!

    Lieve groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat boffen we toch, dat we zo'n mooie zomer mochten hebben, wie had dat nog verwacht. Het is inderdaad genieten, je hoeft niet naar het buitenland om het vakantiegevoel te krijgen als het zulk prachtig weer is. Het heerlijke relaxte zomergevoel zou van mij nog langer mogen duren...hopelijk komt het nog even terug.

    Bedankt voor je berichtje..
    Ik wens je veel succes met je werkzaamheden en je website. En wil je feliciteren met het behalen van je certificaat als verkoopstyliste. Wat leuk dat deze kan samenvoegen met interieurstyling.

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je heel veel geniet momenten hebt gehad en nog steeds zal hebben...de zomer houdt nog even aan! Wij zijn net terug uit het zonnige Spanje, heerlijke tijd gehad....jammer dat het alweer voorbij is:(

    Liefs Sab xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media