Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Plekjes in de binnenstad

16.8.13

architectuur 








..... nog eventjes. Dan is dit mijn woonomgeving. De komende tijd zal ik je meenemen in het proces, met foto's en het verhaal vanaf de start. 

Vandaag mijn laatste vakantiedag! Maandag gaat de wekker weer vroeg af en zal de dag weer enigszins in structuur verlopen. Heb me voorgenomen de geniet modus waar ik momenteel in zit ook mee te nemen in mijn werk!

Eerst genieten van een weekend met nog hele leuke uitstapjes!

Geniet ook van je weekend!!



Places where I after moving near living. The next time I'll take you along in the process, with pictures and the story from the start.




Happy weekend!

XO
Yet





12 opmerkingen:

  1. Je woonomgeving is hoe dan ook sfeervol. Leuk om mee te worden genomen in het proces, ik ben er klaar voor.

    Fijn weekend, Yet! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor ...!...fijn weekend liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig sfeertje!
    Ben zo ontzettend benieuwd naar alles. Hoop dat je een leuke vakantie gehad hebt!!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om straks het hele proces te kunnen volgen. Een mooie gebouwen in jouw binnenstad Yet.
    Ik wens je veel plezier in het weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Jet, wat een mooie omgeving om te gaan wonen!
    Ben helemaal klaar om alles van voor tot achter mee te maken.
    Veel succes en inspiratie als je weer aan het werk gaat.
    Ik hoop dat je vakantie leuk is geweest.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend!
    Ziet er sfeervol uit!

    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kan je eigen omgeving zijn hè Yet, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.......waar is het ;-)

    Fijn weekend en ik hoor nog van je

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjee....hier loop ik ook...wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Yet,
    Dat ziet er veelbelovend uit hoor. Ik ben heel benieuwd naar je verhaal....
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat spannend maar de plaatjes zien er prachtig uit. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je woonomgeving is prachtig...kan niet wachten op nog meer foto's;) precies zoals jij, zit mijn vakantie er op, moet zo gaan werken en de week staat vol met afspraken, maar we krijgen deze week weer mooi weer en dat maakt het allemaal toch fijner:)

    Liefs Sab en ps hou die modus vast!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media