Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

& stripes

16.1.14



Strepen zijn tijdloos. 






Maak je interieur spannend. Durf te combineren met strepen.  

Door het gebruik van een gestreepte hocker, fauteuil of alleen al met een paar gestreepte kussens, ziet de leefruimte er meteen compleet anders uit. Door gebruik van verschillende gestreepte vloerkleden, creëer je nog meer een spannend effect en kan je de ruimte nog langer en dieper laten lijken ook. 


Met een rolletje masking tape kan je ook leuk streepdesign creëren. Zo kan je bijvoorbeeld een strakke witte kast omtoveren tot een sprankelend strepenmodel. Houd jij van kleur? Dan is dit ook zo toegevoegd met tape van trendy kleuren, soft kleuren of een neon kleur. Of geef je keukenkastjes of die saaie wand een streep oppepper. Durf schuine strepen te combineren met verticale en horizontale. Zo krijg je even een heel ander spannend interieur.


Toon lef! 




XOXO
Yet



PS Nog weer een leuk nieuwtje over Le Style lees je hier!



18 opmerkingen:

  1. Hoi hoi...lekker fris hoor !! leuk !!...fijne dag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lijnenspellen... Mooie foto's...
    Ik wens je een heel fijne dag verder,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je mooi schrijven!
    Ik houd van zwart-wit!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ThanX! Wat een mooi compliment!

      Verwijderen
  4. oooooww dat strepen bankje....wat is die leuk!!! Ik hou van stipjes, strepen en ruitjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, jou enthousiasme. Ja! Ik hou ook van meer grafische vormen. Zo leuk.

      Verwijderen
  5. Leuk, ik kijk even om me heen maar zie weinig streep...eens verandering in aanbrengen! Bedankt voor je reactie op mn nieuwe blog, lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf heb ik amper wit en zwart combinaties, maar op deze foto's vind ik dat wel heel mooi.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er wel lekker fris uit, maar toch niet helemaal mijn ding...
    Die ene effen poef vind ik wel heel leuk...

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's vind ik heel mooi!
    En om wit, zwart en grijs te zien vind ik ook mooi, maar ik zou er niet in kunnen wonen.
    Maar ik wens je veel succes! Ik heb even gekeken, leuk dat je ook genoemd wordt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, superleuk! ThanX voor je succes wensen!

      Verwijderen
  9. Wat een mooie frisse indruk geeft dit, die opbergzak vind ik heel mooi,
    mijn dochters zullen hier van genieten....

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur je dochters maar even het linkje van deze 'post' ;-)

      Verwijderen
  10. Black and white altijd goede inspiratie kleuren.

    xxx Roz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst wil ik je feliciteren dat je in de top 50 van interieurblogs staat, dat is een leuke opsteker! Zwart wit doet het altijd wel goed hé, het laat zich ook goed combineren met een ander kleurtje. Leuk zo'n streepje...de mooie beelden roepen bij mij een fris opgeruimd gevoel op.

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    Wens je een fijne dag en een heel gezellig weekend!
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ThanX voor je felicitatie, maar ik sta 'nog niet' in de top 50, maar bij de aanraders 2014! Dus misschien staat Le Style vanaf januari 2015 in de top 50. Klopt, zwart wit is een goede basis om nog een accentkleur aan toe te kunnen voegen. YW, bezoek je blog graag!

      Fijne vrijdag & geniet van het weekend!

      Liefs,

      Verwijderen
  12. Wat een heerlijk ruim en fris geheel!
    Hier zie ik (tot nu toe) geen streeppies ;-)
    maar wat niet is kan nog komen hihi
    Een hele fijne zondag! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Feliz Ano de 2014!!!
    Beijo.
    Nita

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media