Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Weekend!

4.1.14







Even relaxen na al die drukke dagen, wat is dat genieten .....



Geniet je ook van je weekend? Ik zit graag gezellig aan de keukentafel. Onze 'extra large' keukentafel wordt dan ook als werktafel, huiswerktafel of gezellige 'bijklets' tafel gebruikt. Inspirerend dus ..... vind ik deze styling foto's. Ook deze sfeervolle inspirerende 'plaatjes' zijn van de nieuwe collectie van House Doctor. 




Enjoy your weekend!

XO
Yet



PS meer zien van de nieuwe collectie? Kijk dan nog even hier!

13 opmerkingen:

  1. Gezellig een tafel waar het gezinsleven om draait! Hier (helaas) geen relaxte dagen... we zijn bezig om de hele bovenverdieping op te knappen, dus ook vandaag is er weer druk geklust ;)

    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, wat een klus! Ben benieuwd & heel veel succes!

      Verwijderen
  2. Jammer genoeg hebben we er de ruimte niet voor, maar zo'n lange leeftafel lijkt mij heerlijk!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik alleen ben, heb ik ook zo'n tafel die bij tijd en wijle helemaal bezaaid ligt met van alles en nog wat.
    Heerlijk om uitgebreid de krant aan te lezen met een beker koffie.
    Ik ben heel benieuwd hoe jouw nieuwe huis eruit komt te zien naar aanleiding van alle inspiratie die je ons laat zien!
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem4/1/14

    Hey Yet, een nieuw jaar!! Hoop op een succesvol jaar voor jou , met veel kansen en mogelijkheden!

    Liefs,
    Ria Goeree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ria! Superleuk je reactie ;-) ThanX! Ook voor jou een Supergoed jaar gewenst!

      Liefs,
      Yet

      Verwijderen
  6. Hallo Yet,
    Onze tafel meet ruim twee meter en wordt ook voor vanalles gebruikt. Naaimachine erop.. Soms zelfs een verfklusje... Meestal veel papier en zo maar altijd ruimte om lekker aan te eten en te natafelen... Heerlijk!
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yet,

    Allereerst wens ik je, samen met allen die je lief zijn, heel veel liefde, geluk, gezondheid en inspiratie voor het komende jaar...de collectie van House Doctor is erg mooi...fijne zondag

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's. Hier hebben we helaas niet de ruimte voor zo'n lekkere lange tafel maar anders wist ik het wel. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi weer allemaal...en heerlijk zo'n lange tafel.....kon ik wel gebruiken hihi....maar woonkamer is niet groot genoeg.....fijne zondagavond en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor het delen!
    Het ziet er geweldig uit!! Zoals altijd bij House Doctor :-)

    Fijne nieuwe week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's!

    . Dank je wel voor je lieve reactie. Helaas heeft mijn man besloten om na 20 jaar een punt achter onze relatie te zetten. De reden van de verkoop maar ook de reden dat ik niet zoveel aan het bloggen ben op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media