Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Behind the scenes

15.2.14




Het opbouwen is begonnen! Kiezen en beslissen is niet makkelijk, er is zoveel 'leuks'! Voor de wanden van een slaapkamer, de trapopgang naar de bovenverdieping en de overloop, hebben we gekozen voor lambrisering van 'chipwood'.







Het chipwood is op maat gezaagd, bevestigd en heeft een likje grondverf gekregen. Grijs, zoals je ziet ;-) Wat voor kleur zal het nu worden wanneer er grijze grondverf is gebruikt? Dit is nog niet het uiteindelijke resultaat hoor, zo komt er nog een afwerklijst en plint op. Hierdoor zal het weer een heel andere look krijgen.

Naast de ontwikkelingen in de woning, gaan de ontwikkelingen met Le Style Studio ook gewoon door. Een plan voor de shop is om 'Le Style design' aan te bieden, exclusief, origineel design onder eigen label. Momenteel dan ook druk met hele leuke samenwerkingsprojecten. Ben je benieuwd? Een eerste indruk van 'Work in progress' zie je hier .....


Enjoy your weekend!



XOXO
Yet

11 opmerkingen:

  1. Spannend hoor, ik ben zo benieuwd naar alle keuzes die je hebt gemaakt. Mooi, deze lambrisering!

    Fijn weekend nog! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De contouren worden zichtbaar. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes met alles.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het begin ziet er al veelbelovend uit!!
    Succes met de verdere opbouw! Ben zo benieuwd naar het resultaat.

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yet,
    Jullie zijn goed bezig zeg, dit gaat helemaal fantastisch worden. Prachtig hoor, die lambrizering zo...
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor dat je zo geduldig bent! Heel erg benieuwd maar het eindresultaat, maar 1 ding weet ik zeker: het wordt mooi! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf hoor !!...kan niet wachten tot het af is....liefs fijne zondag van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nu wel heel benieuwd naar het eind resultaat. Wat een leuke uitdaging ben je aangegaan... een eigen shop!
    Succes en niet te vergeten veel plezier met beiden.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is keuzes te maken Yet, maar ik weet zeker dat je van jullie nieuwe stekje een prachtig en sfeervol geheel maken. Ben toch zo benieuwd naar het eindresultaat.
    Succes met het klussen en een fijne zondag.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi om nu ook een stukje van de opbouw te mogen zien! Het wordt mooi! De lambrizering is ook mooi.
    Ik heb ook even op je andere site gekeken, dat wordt vast heel exclusief. Mooi design in potten.
    Ik wens je heel veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie nu al dat het prachtig gaat worden...mooie lambrisering! Je hebt het er maar druk mee, maar wel heel erg leuk allemaal. Er volgen vast nog wel meer foto's van de opbouw, kijk er nu al naar uit. Succes met alles!

    Fijne avond/week!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kBen benieuwd hoe het er verder uit gaat zien! Gaaf om zo helemaal van scratch af te beginnen!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media