Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

One of my favorites

17.2.14





Stylish opbergen!




Momenteel één van mijn favoriete styling items! Opbergen wordt een feestje met deze 'Le sac en papier'. De opbergzak is van gerecycled papier. Geen rondslingerende rommeltjes meer, alles kan je er stylish in opbergen. Wit van buiten, bruin van binnen, daardoor leuk om het randje om te slaan. Door gebruik wordt de 'paper bag' er alleen maar stijlvoller op!






Enjoy your week!

XO
Yet







Image credits & styling:  Maaike Koster, MY DEER
For sale by: Le Style shop

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem leuk...verkoop je die ???...fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes! Hier is het linkje http://www.lestyleshop.nl/a-36501709/9679-woondeco/le-sac-en-papier/ ;-) Fijne nieuwe week Ria! Liefs

      Verwijderen
  2. Die is zeker heel erg leuk zeg. Maar dat kastje is ook fantastisch. De poten doen me denken aan aan knijptang... haha...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een leukerd, weer eens wat anders dan de grote plastic boodschappentassen van de grote supermarkten. Daar kun je ook veel in opruimen, maar stylish is het inderdaad niet. Dit is veel fraaier.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh hij is zooo gaaf he...
    Ik wil hem ook al heel lang heeeel graag hebben,heb zelfs al een tak gevonden wat ik erin kan doen (ligt te drogen)..
    Mooie foto's zo..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een hele mooie opberger.
    Je foto's zijn trouwens ook heel leuk!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De opbergzak is gaaf!! Ik hou van teksten en van franse teksten smelt ik helemaal;-) Leuk ook in combinatie met het Piet Hein Eek Kastje! Heb je deze zelf geschilderd?
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Annelies! Nee, niet zelf geschilderd, niet mijn werk en foto's. De 'credits' gaan deze keer volledig naar:
      Image credits & styling: Maaike Koster, MY DEER

      Fijne dag!

      Verwijderen
  7. Wat een verantwoorde manier om op te bergen:) heel mooi en
    het staat heel ruimtelijk...
    Prachtig, het kastje..

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is idd super. Ik gebruik hem ook voor vanalles.
    Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media