Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Plannen

21.3.14

foto © Tricia de Vries 

Plannen & organiseren, we doen het dagelijks! Hoe plan jij? In je agenda, op je mobiele telefoon of op een planbord? Ik ben een 'creatief chaootje';-) Vandaar dat ik plannen leuk maak, door de leukste plan gadgets te spotten en te gebruiken. Zo ook deze set week magneten, te leuk!! Super voor het werk in de studio en helemaal passend bij mijn stijl. De magneten zijn van hout, in zwart wit, simpel & stoer.

Doordat ik er zelf helemaal weg van ben, dacht ik; 'Ook zo leuk om toe te voegen aan het assortiment in de shop'. Goed idee! Want na het plaatsen in de shop, was ik dezelfde dag door mijn voorraad heen! Van een klant die er ook helemaal blij mee is, ontving ik foto's! Waaronder deze twee foto's van haar planbord in de keuken. Superleuk Tricia om deze te mogen ontvangen!


foto © Tricia de Vries


Zo inspirerend en het geeft zoveel enthousiasme en energie om te zien hoe klanten stylen met de producten van 'Le Style shop'. Interesse? Volgende week is de set week magneten weer op voorraad.  

We gaan nu, na een drukke week, genieten van het weekend. Ik wens ook jou een fijn weekend!


XOXO
Yet

11 opmerkingen:

  1. Wat een super vondst! Zo jammer dat ik geen eigen werkplek heb, anders is dit wel een must have. Dus gewoon mijn ouderwetse agenda gebruiken :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yet,
    Wat een leuke magneten zeg... Ik zou niet weten waar ik een magneetbord kwijt zou kunnen, anders zou ik ze meteen bestellen bij je... Zelf plan ik dubbel en dwars, ik hou een (papieren) agenda bij, ik plan in de agenda van outlook en ik plan op lijstjes die op de tafel liggen... en soms op het aanrecht en op het bureau boven... En dan is er meestal ook nog een lijstje voor een hele dag... soms wordt ik niet lekker van de lijstjes, omdat ik er altijd teveel op zet...
    Maar zonder zou ik niet kunnen hoor, dat weet ik zeker... dan loop ik de hele dag te denken aan wat ik nog moet doen en wat ik beslist niet mag vergeten...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ook een mooie keuken trouwens. :-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yet,

    Dit zijn inderdaad hele leuke magneten, zo wordt plannen een feest. Ze staan erg mooi bij Tricia in de keuken.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!!...heel fijn weekend ....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn weekend en ze zijn hartstikke gaaf... past mooi in je keuken

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stijlvolle magneten zijn dit, zo wordt plannen heel leuk.
    Ik plan alles in mijn agenda, maar daarbij hangen er ook veel briefjes rondom mijn bureau:)
    Misschien toch maar beter plannen??
    Fijn weekend Yet en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ! En wat een mooie keuken heb jij !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heel mooi zijn ze!! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love it, it's absolutely beautiful.

    Love Minnja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk om te zien! Echt een leuk item om je hele week te kunnen plannen :) X Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media