Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Le style design

5.3.14




Koffie of thee? Wat drink jij het liefst? Ik kan genieten van een heerlijk kopje koffie, het liefst van verse bonen! Ik heb ook tijden gekend dat ik alleen thee dronk. Maar nu sta ik op met koffie. Zo door mijn werkdag heen drink ik nog een paar kopjes en 's avonds na het eten vind ik het ook erg lekker. Meestal drink ik mijn koffie zwart. Maar op z'n tijd een cappuccino of een latte macchiato vind ik ook lekker. 

Ik vind het heerlijk om uit een mok te drinken, zo kan ik mijn handen er aan warmen. Het design vind ik steeds belangrijker worden. Ook hierbij vind ik eenvoud, materiaalkeuze en mooi design belangrijk. Zo ontstond het idee om mijn eigen porseleinen 'Le Style design' mok te laten maken. Een mok voor zowel koffie als thee! Het ontwerp wist ik wel. Maar nu nog een keramiste die het maken kon. En zo kwam ik met mijn vraag bij Annemieke Boots. Ik schreef al eerder over de samenwerking met haar. Nog even lezen? Kijk dan hier

Vorige week kreeg ik een 'sneak peek' toegestuurd van de van porselein, biscuit gestookte kommen, kijk je mee? 





Dit is een foto van  'work in progress', ze moeten nog afgebakken worden. Maar ik vind ze nu al super, wat vind jij?


Geniet van je dag!

Liefs,
Yet

11 opmerkingen:

  1. Koffie drink ik nooit, ik ben een echte theeleut alhoewel het aantal koppen per dag nog wel mee valt. Wat leuk dat je je eigen mok (in samenwerking) aan het ontwerpen bent, mooi hoor! Zelf vind ik het overigens wel prettig dat er een oor aan mijn theeglas zit, ik vind het glas anders nog lang te heet om vast te pakken. Heb duidelijk geen vuurvaste handen ;-).

    Succes met het vervolg! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je trots op zijn Yet, prachtig zijn ze. je koffie of thee smaakt gewoon ook beter in een mooi kopje toch? Lekker ook geen oortje aan :-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap.,Yet, dat je zo ontwerpen kunt!
    's Morgens drink ik graag koffie in een beker.
    "s Middags thee uit een glas en in de vroege avond nog een keer koffie.
    Succes met alles!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig leuk je eigen 'Le Style design' mokken te hebben. Mooi van eenvoud!!
    Ik ben een echte thee drinker, helaas geen koffie, maar deze mok is daar uitstekend voor. Ik hou wel van mokken zonder oor, juist om er je handen aan te kunnen warmen, precies zoals je schrijft.

    Ik geniet hier nog even van een mok kruiden thee..

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook graag kommen, die warmte is fijn, maar ook omdat ik moeilijk die oortjes vast kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zeker leuk Yet....fijne avond...enne ik ben een koffie leut...een Illy koffieleut...heerlijk fijne avond...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er al goed uit. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haiii, omdat ik suiker wil minderen drink ik koffie alleen met melk en ik vind het zo ontzettend goor :P Ik drink eigenlijk alleen sochtend een mok koffie en als ik dat niet doe heb ik een hoofdpijn die niet te houden is zo erg. En natuurlijk voor de gezelligheid en soms savonds een bak koffie, maar nu ik geen suiker wil vind ik het jammer dat ik verslaafd ben aan mijn ochtendbakkie... ik kan er niet meer van genieten. Jij drinkt behoorlijk wat koffie zeg. ik vind je mok leuk. Gaaf je eigen mok ontwerk. Zonder oortje! En ik vind de bodem heel leuk.

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, je eigen mokken, das pas gaaf!
    Ik vind ze erg mooi!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, leuk, leuk! Wordt mooi hoor!

    Fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben een echte koffiedrinker en net als jij ga ik voor een eenvoudige mok. Ik vind een goedvoelend oor heel belangrijk. Het moet groot genoeg zijn en op de juiste plaats zitten. Ik heb ooit een hele mooie gehad, maar daar dronk ik nooit uit. Op het laatst heb ik er maar een plantje in gezet. Was ook leuk. Als je er uit wilde drinken was ie uit balans en kiepte je zo de inhoud over je laptop als je niet uitkeek. Brr, als ik er nog aan denk, aan dat ding. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media