Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

mood

30.12.14

sneakpreview house doctor 2015

Ik wil even kwijt dat ik zo blij ben met alle lieve reacties op mijn eerlijke artikel. Ik ben er stil van. Dankjewel. Het geeft me weer een dosis motivatie! Even een pas op de plaats, even reflecteren doet goed. Ik weet weer wie ik ben en dat werken vanuit passie, dicht bij mezelf blijven, genoeg is om te kunnen inspireren. Daar word ik enthousiast en gelukkig van. Zo fijn om te ervaren dat dit weer ruimte en energie geeft voor nieuwe idee├źn! Zo kreeg blog Le Style Studio een nieuwe lay-out en maakte ik een mood-2014-jaaroverzicht. Deze kan je hier zien. Op naar een nieuw inspirerend blogjaar! Goede wensen enzo? ..... Die komen nog!


Enjoy living!

Liefs!
Yet

11 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen, Yet...vooral doorgaan dus in het nieuwe jaar!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ThanX Ingrid! Ja, ook in 2015 blog ik door op mijn eigen 'eigen wijze' ;-)

      Verwijderen
  2. Heb je persoonlijke blog gelezen.....en ik herken echt veel in je verhaal...... er wordt zo veel gepraat en misgund.....
    Hoop dat je lekker blijft bloggen.....lekker vanuit je passie.....dat maakt je nu juist zo uniek.
    Wens je een succesvol 2015

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bonnie! Ja, wat lees ik steeds een herkenning bij de reacties. Zo fijn te weten dat mijn passie mij uniek maakt. Ik wens ook jou alle goeds voor 2015! Liefs

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige mood, Yet!
    En zoals Ingrid zegt: Gewoon doorgaan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yet,

    had je vorige post even gemist maar nu bijgelezen. Goed dat je even reflecteert op alles wat er gebeurt
    in je leven . Als je een grote ontwikkeling doormaakt zitten daar altijd meer kanten aan.
    Mooi dat je toch gewoon door blijft gaan met dat wat je leuk vind.

    En je levensles in deze is dat er altijd obstakels op je pad zullen zijn maar met
    genoeg passie en de juiste motivatie weet je die heus wel het hoofd te bieden.

    Wens je veel succes bij alles wat je doet en veel mooie
    momenten in het nieuwe jaar !

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ThanX Gea! Mooi verwoord, reminder deze levensles ..... Dankjewel. Ik wens ook jou alle goeds voor 2015! Liefs

      Verwijderen
  5. Ook ik wens je weer veel goede moed om door te gaan. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma! Zo fijn die motiverende reacties!

      Verwijderen
  6. Wat fijn om dit te lezen, alle goeds en veel inspiratie voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media