Simpel



Wat kan ik genieten van simpele dingen. Herken jij dat? Dat zonnetje dat toch nog even lekker straalde vanmiddag. Vandaag ziekjes toch even naar het werk. Fijn is het dan om meelevende beterschap wensen te krijgen van collega's en eerder dan gepland weg te kunnen. Nu dus vroeg mijn bed in, uitzieken. Ik dwaal af!

Want ik wilde je een kijkje geven op mijn keukenplank, zodat je ziet dat ik ook van simpel, minimalistisch design kan genieten. Ik heb een zwak voor mooie design verpakkingen. Zoals de thee van Nicolas Vahé. Deze mag dan ook gezien worden! Links zie je een glimpje van de vintage voorraadbus van emaille. Die mix van vintage en design, oud en nieuw is zo mooi te combineren, het geeft iets authentieks. Ik vertelde al even over mijn 'poederroze mood'. Rechtsonder zie je een glimpje van de Bits & Bobs van Hay. Ik ben helemaal weg van deze glazen opbergers voor de kleine dingen. Ideaal om bijvoorbeeld op je werkplek te gebruiken voor je paperclips of in de badkamer voor je sieraden etc. Handig, mooi design en mooie kleurtjes. Mijn favoriete kleurtje is powder en daarnaast de transparante glazen versie, die staat nu op mijn wishlist. Ook van Hay is de clip clip spoon, praktisch en een mooie eyecather, deze lepel die je overal aan kan klemmen.

Fijn weekend en geniet van de simpele dingen!

Liefs,
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk