foto op hout



Trendy! Een foto laten afdrukken op hout. Ik zag al eens wat exemplaren voorbij komen via social media. Helemaal leuk. Nog leuker was het dat ik enige weken geleden een mailtje ontving van photogifts. Ik mocht een foto opsturen en deze laten afdrukken op hout. Superleuk!

De foto uitkiezen vond ik wat lastiger ;-) De verhuizing komt dichterbij, vandaar dat ik het leuk vond iets uit te kiezen wat in het 'nieuwe', 'oude huis' goed uit zal komen. Tja, dat is best lastig wanneer het hele plaatje nog niet compleet is. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de foto van fotograaf Harold Pereira. Hij maakte deze foto van de Le Style design vaasjes. Na het kiezen van de foto, kwam de keuze voor het hout. Je kunt de foto namelijk op verschillende houtsoorten laten afdrukken, daarnaast kan je nog kiezen voor naturel of een white wash laag. Voor dat laatste heb ik gekozen. Via de site kan je de foto uploaden, handig is dat je gelijk het voorbeeld kan zien. Hoewel het echte resultaat nog zoveel mooier is! Zo stoer deze foto op hout, de intensiteit van de kleuren is heel mooi. Door het zonlicht krijgt het onderste vaasje aan de binnenkant een poederroze tint. Dit sprong ineens in het oog tijdens het maken van de foto. Een echte eyecatcher dus!

O, ja! Ik kreeg de foto al binnen enkele dagen opgestuurd. Snelle levering. De foto wordt geleverd met schroefjes en een makkelijk ophangsysteem. Ook eens een kijkje nemen en een foto uploaden om eventueel resultaat te bekijken of te bestellen, of meer info opdoen? Dit doe je hier.

Waar deze foto straks een plaatsje krijgt laat ik nog wel eens zien! 


Ik wens je een fijn weekend!

X O
Yet    
 

LE STYLE © design by Blog Milk