Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

foto op hout

6.2.15



Trendy! Een foto laten afdrukken op hout. Ik zag al eens wat exemplaren voorbij komen via social media. Helemaal leuk. Nog leuker was het dat ik enige weken geleden een mailtje ontving van photogifts. Ik mocht een foto opsturen en deze laten afdrukken op hout. Superleuk!

De foto uitkiezen vond ik wat lastiger ;-) De verhuizing komt dichterbij, vandaar dat ik het leuk vond iets uit te kiezen wat in het 'nieuwe', 'oude huis' goed uit zal komen. Tja, dat is best lastig wanneer het hele plaatje nog niet compleet is. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de foto van fotograaf Harold Pereira. Hij maakte deze foto van de Le Style design vaasjes. Na het kiezen van de foto, kwam de keuze voor het hout. Je kunt de foto namelijk op verschillende houtsoorten laten afdrukken, daarnaast kan je nog kiezen voor naturel of een white wash laag. Voor dat laatste heb ik gekozen. Via de site kan je de foto uploaden, handig is dat je gelijk het voorbeeld kan zien. Hoewel het echte resultaat nog zoveel mooier is! Zo stoer deze foto op hout, de intensiteit van de kleuren is heel mooi. Door het zonlicht krijgt het onderste vaasje aan de binnenkant een poederroze tint. Dit sprong ineens in het oog tijdens het maken van de foto. Een echte eyecatcher dus!

O, ja! Ik kreeg de foto al binnen enkele dagen opgestuurd. Snelle levering. De foto wordt geleverd met schroefjes en een makkelijk ophangsysteem. Ook eens een kijkje nemen en een foto uploaden om eventueel resultaat te bekijken of te bestellen, of meer info opdoen? Dit doe je hier.

Waar deze foto straks een plaatsje krijgt laat ik nog wel eens zien! 


Ik wens je een fijn weekend!

X O
Yet    

8 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor.....fijn weekend liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi Yet!
    Vorig jaar heb ik onze familiedoopjurk die ik zelf ook gedragen heb en die nu al in het 3e geslacht gedragen wordt op hout laten zetten. Geen enkele spijt van gehad! Mijn moeder had haar altijd in beheer, maar nu zij twee jaar geleden overleden is en de jurk naar mijn oudste broer gegaan is, heb ik hem eerst uitgebreid gefotografeerd en uiteindelijk een mooie uitgekozen voor hout. Levensgroot.
    Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat als je in je nieuwe huis nog ergens een ruimte hebt, je misschien nog wel een keer zo'n keuze maakt, ook omdat je het op verschillende manieren kunt doen en in alle maten.
    Van deze print heel veel plezier!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb ik nog nooit geprobeerd, zou het eigenlijk eens moeten doen. Ik heb de laatste jaren genoeg gefotografeerd voor mijn blog, dus honderden foto's om uit te kiezen. Ik ga er maar eens goed over nadenken. Jouw foto op hout zal straks heel mooi staan in je huis.

    Fijn weekend Yet. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yet,
    Super mooi is deze foto op hout. Ik denk ook dat je een heel mooi plaatje hiervoor hebt uitgekozen...
    Wat zal dat straks goed uitkomen in je nieuwe huis...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig met die mooie vaasjes erop! Gaat ook ergens aan de muur zeker mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gaaf uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het vaker tegengekomen op de blogs, zo'n print op hout. Mooie afbeelding heb je gekozen, krijgt vast een goed plekje in je huis. Fijne week Yet, Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media