Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Salontafel

27.2.15




trend
Nu de verhuizing dichterbij komt naar het 'nieuwe' oude huis, komen er inrichtingsideeën. Persoonlijk heb ik niet zo veel met een 'standaard' salontafel. Zo zijn er al verschillende items voorbij gekomen als 'soort' salontafel. Een serveertafel op wieltjes. Een poef/hocker met dienblad. Een antiek rond exemplaar etc. Ben dan ook heel blij met de trend van nu, meerdere kleine bijzettafels. Dit kan met verschillende vormen en kleuren voor een speels effect.

stoer & industrieel
Af en toe komen er ook exemplaren voorbij die ik echt wel wat vind hebben. Zoals dit stoere industriële exemplaar. Van massief, gerecycled, gebruikt hout, onbehandeld, met rondom aangebrachte metaalstrips. Ik hou van deze stoere, doorleefde look en feel op wieltjes. Deze salontafel van 'heine home', is ook nog eens handig via internet te shoppen bij otto.nl. Mijn keus is nog niet gemaakt. Maar door te delen hoop ik je te inspireren!

Ik wens je een fijn weekend!


XO
Yet

6 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd waar je keus straks op gaat vallen. Deze tafel is inderdaad anders dan anders, stoer hoor.

    Fijn weekend Yet! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ingewikkeld soms.
    Deze vind ik wel heel apart.
    Ben zelf ook nog op zoek en moet ook geen standaard hebben, maar ik ben er ook nog niet uit!
    Wens je veel succes bij het zoeken en kiezen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er wel heel leuk uit, maar ik zou er mijn glas niet op durven neerzetten... ik zou bang zijn dat die meteen om zou vallen...
    Succes met vinden van de juiste spullen... leuk maar kan ook heel moeilijk zijn...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al vind ik hem als ontwerp heel mooi, het zou heel veel
    discussie opleveren om dit stoere exemplaar hier in huis te krijgen:)
    Wij zijn ook op zoek, maar kunnen nog niet vinden wat we beiden leuk vinden...
    Jij veel succes met je keuze.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zelf nog steeds helemaal in love met onze salontafel... nu in de woonunit staat ie ook weer perfect, maar ik vrees dat ie in ons toekomstige huis weg valt in de ruimte en dan kom ik voor dezelfde uitdaging als jou te staan: Wat dan? Gelukkig kan mijn huidige, geliefde palletkar in de kamer van de kids staan... kan ik er iig van blijven genieten haha

    Nu ben ik wel benieuwd wat er uiteindelijk in jullie nieuwe oude huis komt te staan;-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave tafel, hier geen salon tafel maar 2 kubussen die erbij geschoven kunnen worden als er veel bezoek is.
    Fijne zondag. Liefs Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media