Perfectly Imperfect





Ik ben een keramiek 'lover'! Mijn nieuwe aanwinst zijn twee thee kommen van Lenneke Wispelwey die zij ontwierp voor present time. Ik hou van het simpele design, de eenvoud van dit ontwerp en het contrast van het glazuur en de mooie matte bodem. 

Vandaag had ik een studiedag ingepland. Tussen het studeren door foto's maken geeft ontspanning en weer een leeg hoofd. Tijdens mijn theemomentje, gaf het knoeien met de groene thee inspiratie voor het maken van foto's. Deze foto's plaatste ik op instagram. Op instagram deel ik sneller en vaker even een fotootje. Maar omdat niet iedereen instagram heeft of me daar volgt, plaats ik ze ook nog even hier. Ze vielen daar in de smaak aan de 'likes' te zien, vandaar ;-) 

be inspired .....

  • foto 1. clip clip spoon van HAY en groene thee
  • foto 2. twee thee kommen van Lenneke Wispelwey, ontworpen voor present time
  • T3 TEA Nicolas Vahé | clip clip spoon HAY | groene thee


Fijne nieuwe inspirerende week, geniet!

XO
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk