Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Perfectly Imperfect

17.5.15





Ik ben een keramiek 'lover'! Mijn nieuwe aanwinst zijn twee thee kommen van Lenneke Wispelwey die zij ontwierp voor present time. Ik hou van het simpele design, de eenvoud van dit ontwerp en het contrast van het glazuur en de mooie matte bodem. 

Vandaag had ik een studiedag ingepland. Tussen het studeren door foto's maken geeft ontspanning en weer een leeg hoofd. Tijdens mijn theemomentje, gaf het knoeien met de groene thee inspiratie voor het maken van foto's. Deze foto's plaatste ik op instagram. Op instagram deel ik sneller en vaker even een fotootje. Maar omdat niet iedereen instagram heeft of me daar volgt, plaats ik ze ook nog even hier. Ze vielen daar in de smaak aan de 'likes' te zien, vandaar ;-) 

be inspired .....

  • foto 1. clip clip spoon van HAY en groene thee
  • foto 2. twee thee kommen van Lenneke Wispelwey, ontworpen voor present time
  • T3 TEA Nicolas Vahé | clip clip spoon HAY | groene thee


Fijne nieuwe inspirerende week, geniet!

XO
Yet

5 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je ons in blogland ook laat meegenieten van deze mooie foto's!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit niet op IG dus leuk om de foto;s hier te zien. De kommetjes zijn prachtig door de eenvoud. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook gek op servies...deze zijn superrr Yet !...liefs fijne week Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stijlvol, Yet!
    Mooi om te zien, want ik zit niet op Instagram.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik geniet dubbel, op IG en hier op je blog... maar ik dacht het het om een kopje met koffie ging, maar lees nu dat het om thee ging... maakt ook niet uit natuurlijk...
    Heel mooie plaatjes maak je steeds...
    Fijne nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media