Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Bed & room

26.6.15



De slaapkamer is nu in 2015 niet meer alleen de ruimte met een bed om in te slapen. De ruimte wordt steeds meer betrokken bij het woongenot. Bij weinig ruimte, klein appartement is het een deel van de woonruimte, gecombineerd met werk/studie ruimte. Naast de tv zien we ook steeds meer accessoires en planten de ruimte gezellig maken. We brengen er veel meer gezellig de tijd door!

Deze vier inspirerende bed en kamer styling idee├źn zijn hier verder te bekijken:

1. Otto 


Fijn weekend!

XO
Yet

4 opmerkingen:

  1. mooie inspiratie! krijg meteen zin om naar bed te gaan :-). Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes, altijd leuk om te zien.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weekend Yet ....liefs Ria ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het worden bijna woonkamers in het klein, heel gezellig.
    Maar gelukkig is het bed toch nog het belangrijkste!
    Ik wens je een mooie warme week!

    Mijn eerdere reactie had ik via Bloglovin geplaatst, dat werkt dus niet, het inloggen was ook al zo'n gedoe.
    Volgende keer doe ik het weer gewoon!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media