Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Styling fun

11.7.15





Styling fun
Tijdens het stylen wat style foto's geknipt. Zonnige, zomerse, lichte foto's. Waarop ook mijn style hand te zien is ;-), wat toch een leuk effect heeft, vind je niet? Op mijn duimnagel een fel kleurtje, op mijn andere nagels een nude kleurtje die er helaas al afgaat ;-) Qua interieur hou ik van basic kleuren, maar op mijn nagels en qua outfit mag het af en toe best 'knallen'. Zeker als ik er voor in de 'mood' ben ;-)


Stolp  
Stylen met een vintage stolp. De stolp, zwart wit, met een 'gouden randje' onder aan het glas, is een mooi style item. 


Styling stolp met de volgende style accessoires:
Coffee cup, paper porcelain design Scholten & Baijings Hay
Espresso cup, paper porcelain design Scholten & Baijings Hay
Porseleinen kom, Le Style design, Le Style shop
Houten onderzetter & lepel, te bestellen bij Le Style shop


Enjoy Summer!

XOXO
Yet

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yet,
    Leuk om zo bezig te zijn... Mooie spullen!
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vormen, Yet!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media