Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

stokroos

10.7.15





Stokroos
Naast de voordeur bij het huisje in de binnenstad staat een grote, hoge stokroos. Jammer genoeg is dit geen 'zwarte' ;-) Maar deze doet het zo goed, is al zo hoog en stokrozen zijn moeilijk te verplanten. Denk dat ik het niet aandurf deze te verplaatsen en er een 'zwarte' voor in de plaats te zetten. Volgend jaar zal de gevel een onderhoudsbeurt krijgen. De voorgevel zal zwart wit worden, dan maar eens kijken wat ik doe!


Huisje in de binnenstad
Momenteel wordt er nog even hard gewerkt om het huisje leefbaar te maken, zodat we deze zomer over kunnen! In detail zal het dan nog niet gereed zijn hoor, er blijft genoeg te doen ;-) Ik kijk er naar uit om te leven in de binnenstad!


Fijn weekend & Enjoy Summer!

XOXO
Yet

10 opmerkingen:

  1. Un sereno fine settimana per te...ciao.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdens de Open Tuinendag in Utrecht zag ik ze ook regelmatig staan, ik vind ze geweldig. Helemaal bij de voordeur in een binnenstad, dat heeft gewoon wat. Gaaf dat jullie binnenkort al over kunnen! Ik zou ook best de stap naar de stad willen zetten, maar vooralsnog krijg ik manlief niet mee ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk Ingrid! Kom je gezellig naast mij wonen ;-) X

      Verwijderen
  3. Mooi hoor !!....fijn weekend liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind stokrozen echt prachtig, in alle kleuren. Zelf heb ik een witte in de tuin staan. En sinds kort ook een roze en een 'bijna' zwarte. Maar die twee zijn pas dit voorjaar gezaaid en zijn dus nog kleine planten, daar verwacht ik dit jaar nog geen bloemen in... maar de witte bloeit elk jaar zo mooi, tot ver in het najaar..
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wit is ook mooi! Wist niet eens dat ze tot ver in het najaar bloeien, leuk te weten.
      Geniet van het weekend, Mirjam! X

      Verwijderen
  5. Heel erg mooi. Ben net een dagje in Amsterdam geweest en daar bloeien ze volop. Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Zo benieuwd naar het vervolg!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media