Een klein kijkje in mijn leven






PERSOONLIJK NOOTJE

Even een momentje om een klein kijkje in mijn leven te delen. Via Instagram deel ik mijn leventje, door regelmatig 'plaatjes' te plaatsen. Momenteel op twee accounts: @yet_lestyle & @yet__lestyle Dit gaat makkelijk en snel. Het is trendy, bloggen wordt minder. Toch blijf ik het schrijven missen, even momentjes, woonideetjes en de informatie daar achter delen in woorden. Zo af en toe een persoonlijk nootje hoort daar voor mij ook bij.  


VERANDERINGEN

Eind 2015 kwam ik in een woelige periode van mijn leven terecht. Een burn out veranderde mijn basis. Over deze veranderingen schreef ik hier al. Van dromen, naar doen, mijn dromen echt waar maken, kiezen voor wat bij mij past, ik doe het! Naast dat verandering soms wiebelig, onstabiel en onzeker kan voelen, brengt het persoonlijk geluk, volop genieten en ontwikkeling. 


SLOW LIVING

Wij gingen deze zomer naar ItaliĆ«. Ik werd er verliefd op een klein pittoresk, idyllisch dorpje boven op een berg in de bloemen riviera. De tijd leek er stil te staan. Het snelle, drukke, presteer bestaan kon ik daar echt achter me laten. Leven in het moment, kunnen genieten van het hier en nu, is voor mij zo belangrijk! Ook nu blijf ik genieten van mijn 'slow' momentjes. 


PLANNEN

Ook zijn er nieuwe plannen! Zo willen wij meer reizen, er zijn dan ook alweer volgende reisplannen. Momenteel ben ik 'in between jobs'. Mijn burn out heeft mij doen beslissen ook andere keuzes te maken qua werk. Een spannend, onzeker, maar goed proces. Doen waar ik blij van word, daar hoort bloggen bij, dus ik ga het bloggen op de vrijdag weer oppakken. Kom je dan ook weer elke vrijdag even een kijkje nemen? 


Fijne week verder!
Yet

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer een post van jou te lezen. Ik vind bloggen ook nog steeds mooier dan IG, ook bij het lezen van deze post komt dat gevoel weer terug. Maar er reageren tegenwoordig nog maar weinig volgers, dus soms vraag je je af waarvoor je het eigenlijk nog doet. Toch is een blog alleen voor jezelf al een heel mooi naslagwerk, dus alleen dat zou de motivatie al kunnen zijn.

    Je woelige tijd heeft je gelukkig ook goeds gebracht en laat jou nu veel bewuster je keuzes maken. Veel succes met al je plannen en al beloof ik niets, ik ga mijn best doen je hier trouw te bezoeken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om je reactie te ontvangen Ingrid! Klopt, het is zo'n andere tijd. Door mijn artikelen ook op Social Media te delen ontvang ik meer reacties.

      Dankjewel voor je succes wensen!

      Leuk dat jij blijft bezoeken ;-)

      Liefs!
      Yet

      Verwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






 

LE STYLE © design by Blog Milk