TWO THOUSAND EIGHTEEN





AGENDA

Een nieuwe agenda, voor een nieuw jaar! Naast mijn digitale agenda, ging ik ook nu weer voor een papieren exemplaar van Marjolein Delhaas.  Ik hou van de tijdloze simpele stijl. De eenvoud van haar grafische vormgeving. Voor 2018 ging ik voor het nude/goud kleurtje. 


BLOGGEN 2018

Heeft het nog zin om te bloggen? Voor mij wel! Ik neem je ook in 2018 weer mee in mijn lifestyle. Elke vrijdag deel ik de dingen die mij bezig houden, zoals; de veranderingen in mijn Stadshuisje, het leven in de stad, de veranderingen qua werk, nieuwe plannen, nieuwe dromen ..... 


Ik wens je een gezond, liefdevol, gelukkig   &   inspirerend nieuw jaar! 
Proost, kus, knal & hou het veilig. Swing het nieuwe jaar in. Have fun! 
And I'll see you in January . . . . . 2018!

XO
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk