Woontrends 2018





WONEN 2018

Dag oude trends, hallo nieuwe! Een nieuw woonjaar. Soms heb ik niks met een huidige trend of trendkleur, dan doe ik er ook niks mee ;-) Bij wonen & interieur vind ik authenticiteit zo belangrijk. Wonen in het huis wat bij je past, omringt door materialen en spullen die bij je persoonlijkheid passen, die jij mooi vindt! Ik vind het wel leuk om de nieuwe trends te zien. Misschien jij ook wel? Misschien geeft het je nieuwe inspiratie! Vandaar dat ik in de eerste blog post van dit jaar even de nieuwe trends voor 2018 met je deel. 

  • Groen blijft! Als kleur in het interieur, voor de wand, met planten, kussens, plaids etc.
  • Bloemen, vooral kleurrijk en wild geschikt.
  • Zwart zien we nog als accentkleur, bruin neemt meer plaats in.
  • Wit! Als basis.
  • Rijkere stoffen, voor het luxe, klassieke gevoel, veel zijde, velours, fluweel .....
  • Geometrische vormen en typografie, bij behang, beddengoed, vloerkleed, gallery wall
  • Goud & messing, als tafelpoot, als bestek, kandelaars en accessoires. 
  • Pasteltinten, zowel vervaagt als feller, ook zien we fellere kleuren en colorblocking, roze wordt in veel tinten toegepast.
  • Rotan & hout, zowel donker als licht.

Fijn woonjaar!
Yet







 

LE STYLE © design by Blog Milk