Stylen in de nis






GROEN & ZWART

Fijn! De kerstboom eruit en de ruimte die dan weer ontstaat. In het kleine stadshuisje is het snel vol met extra spulletjes, als kerstdecoratie. Erg gezellig hoor in die donkere wintermaand! Bij de start van een nieuw jaar, vind ik een frisse start in huis heerlijk. Integendeel tot de meesten die de kerstboom inruilen voor een grote plant, vind ik de lege ruimte die ontstaat wel even fijn. Hoewel ook bij mij een grote bananenplant wel op mijn wishlist staat ;-) In de nis, boven de tv in 'the living', staat een pilea soort, in een potje van keramiek. Deze is van Westraven keramiek uit Utrecht, net als mijn lievelingsvaasje die verderop in de nis staat, naast een zwarte tallow kaars. (Hier schreef ik al eens een blog post over dit lievelingsvaasje) Met kaarsen blijf ik sfeer & gezelligheid creĆ«ren in het stadshuisje. Ik vind het leuk om door het gebruik van kaarsen te spelen met kleur, momenteel met groene, roze en witte kaarsen en die ene zwarte tallow kaars. 

Een sfeervol weekend!
Yet 


 

LE STYLE © design by Blog Milk