Throwback





MIJN STIJL

Een oude foto, die ik nog tegen kwam in de 'photo gallery' van mijn telefoon. Deze foto is gemaakt in de living van mijn oude woning. Daar had ik een grijze muur, van steigerhout. Mijn stijl, qua kleurgebruik en materialen is eigen en stijlvast. Schreef ik in mijn vorige blog post nog over mijn voorkeur voor kleurgebruik in mijn stadshuisje. Het genoemde kleurgebruik zie je hier ook al! Eveneens mijn liefde voor aardewerk, keramiek en porselein, liefst simpel, tijdloos design. Momenteel ben ik verliefd op Japans keramiek, wat ook een stoer, simpel, tijdloos design heeft. Ik was al een tijdje op zoek naar een coffee dripper voor slow coffee, maar ik bleef steeds twijfelen. Ik moet toch echt verliefd zijn op een product, design, dan is het een goede duurzame koop. Ik ben bezig mijn koopgedrag te veranderen, in praktisch, duurzaam, liefst simpel en tijdloos design. Zo heb ik me ook voorgenomen minder impulsieve, onnodige aankopen te doen. Dat lukt! Beetje, bij beetje, steeds beter ;-)

Weekend, geniet!
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk