cocoonen








VOORJAARSVAKANTIE

Een weekje voorjaarsvakantie, wat was het koud! Het was 'echt' winter. Afgelopen week bestond dan ook uit lekker cocoonen en af en toe even lekker de stad in voor wat gezelligheid! Wat gaat zo'n weekje toch altijd snel. Ik heb altijd duizend & 1 plannen, waarvan meer het niet wordt, dan wel ..... Lekker thuis cocoonen vind ik altijd genieten. Met koffie, theetjes, netflix, lekker uitgebreid koken en bakken.


VERZAMELING

Keramiek, ik ben er verzot op! Ondertussen heb ik een hele verzameling, vaasjes, serviesgoed, theepotten en een 'stolpje'..... De variatie in mat en glanzend, de verschillende vormen en structuren maakt wat fascineert en me hebberig maakt ;-) Ook hier mix ik vintage met nieuw. Ik heb ondertussen ook mijn favoriete ontwerpers. Deze vakantie is mijn verzameling weer een stukje uitgebreid met het witte stolpje van Hella Duijs. Het bordje is volledig geglazuurd, de buitenkant van het stolpje is ongeglazuurd, mat. Dit maakt dat de binnenkant subtiel een andere kleur heeft dan de buitenkant. Net dat subtiele contrast, is waar ik zo van hou! Tijdens de vakantie kan ik dan extra genieten van deze verzameling. De koffie en theemomentjes zijn uitgebreider, zo ook de brunch en diner momenten, alles smaakt dan nog lekkerder door het mooiste keramiek te gebruiken ;-)


HASAMI PORCELAIN

Op instagram volg ik The Fine Store, een mooie winkel in Den Haag met interieur- en lifestyleproducten. Hier vind ik het tijdloze, kwaliteitsvolle design, gemaakt van pure materialen. De stijl waar ik zo van hou! Zo kwam de nieuwe collectie van Hasami Porcelain voorbij op één van haar foto's op instagram. Simpel, minimalistisch, tijdloos design. Pure, sobere, eenvoud, in de mooiste basic kleuren en materialen. Het grijze theepotje is van Hasami Porcelain, hier zit een fijne zeef in. Ideaal voor vers gezette thee die ik het liefst drink.  Ik ga weer een potje verse Rooibos Kaneel thee zetten. Alvast een fijn weekend!


Geniet!
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk