Veranderingen





TERUGBLIK

Ik blik terug op 7 jaar bloggen! 7 jaar waarin zowel mijn huis, mijn interieur, mijn werk, werkzaamheden en ik veranderde. Mijn blog veranderde steeds mee ..... Inmiddels ben ik actiever op Instagram. Dit gaat sneller en er is meer interactie. Toch vind ik bloggen ook nog steeds leuk! Ik ben me aan het bezinnen op een nieuw concept. De komende zomer neem ik hier de tijd voor. Je zal dus even niet meer met regelmaat iets voorbij zien komen op mijn blog. Ik laat het vanaf nu even los. Wil je me toch blijven volgen? Dan vind je me hier & hier!


THANX
Hartelijk dank voor de fijne, mooie 7 blog jaren, voor jullie vele bezoekjes en reacties, ik heb er van genoten! Sinds mijn vorige blog post heb ik de reacties uitgeschakeld, dit blijft even zo. Via mail en Instagram ben ik gewoon bereikbaar, zoals sommigen van jullie al hebben gemerkt ;-)


GENIET
Geniet van het leven, de lente & de zomer! Ik wens je alle goeds, maak er iets moois van!!

XO
YET


 

LE STYLE © design by Blog Milk