minimaliseren







MINIMALISME TOEPASSEN

Nadat ik wat servies had weggeven, ben ik de planken met servies opnieuw gaan sorteren. Ik geniet van het overzicht en de ruimte die minder en opruimen geeft. Momenteel ben ik naast het zwarte basis servies voor alledag, wat duurzamer servies aan het verzamelen. Ik heb gekozen voor de kleur 'pebble' en niet voor wit. Daarnaast heb ik het Hasami Porcelain uitgebreid met een aantal 'Natural bowls'.  Met een grote familie en vrienden waarmee wij graag gezellig eten, houden wij beiden van mooie keukenspullen en servies. De uitdaging van het minimaliseren hierin is te blijven kijken wat we echt gebruiken en nog nodig zijn. Zo pas ik minimalisme heel persoonlijk, passend bij mijn lifestyle toe. 


MINIMALISTISCHE LEEFSTIJL

Nadat ik kleiner ben gaan wonen is mijn proces van minimaliseren begonnen. Ik ben sinds 2 jaar bezig mijn spullen te minimaliseren, maar ik houd ook nog van mooie spullen kopen. Ik denk alleen meer en beter na voor een aankoop, of ik het echt nodig heb en of het duurzaam is. De combinatie van minder spullen kopen, rust in huis, meer uitstapjes, city trips en reizen, maakt mij gelukkig! 


Geniet!
Yet

 

LE STYLE © design by Blog Milk