Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Een Tak ..... {?}

28.9.11




Een gevonden tak als Kaarsenstandaard.....

Mijn partner kan zomaar iets zien in iets..... Tijdens een wandeling door het bos, een tak voor de hond gevonden. Mee gelopen, mee gespeeld, meegenomen naar huis.

En ineens valt zijn oog weer op de tak die argeloos ergens terecht gekomen is. Dan ziet hij de kokosdop, ook gevonden tijdens een wandeling. Eerst het idee deze over het water te laten scheren/stuiteren, toch belandde deze uiteindelijk in zijn jaszak. Ineens is er het idee, het stukje kokosnoot wordt op de tak bevestigd, de tak krijgt een plankje aan de onderkant als voet. Zo hebben we leuke herfst/interieurdecoratie..... een houten kaarsenstandaard!

Genieten jullie ook zo van dit nazomer weer? Dit mag wel tot de Lente duren;-)


Enjoy!
_____



23 opmerkingen:

  1. Wat mooi om van natuurlijke materialen zelf een kaarsenstandaard te maken! Samen met de andere decoraties ziet het er heel sfeervol uit!

    Ik wens je een fijne en ZONNIGE dag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk zo'n creatieve partner! die van mij kan er ook wat van, zo leuk! mooi sfeerhoekje zo!

    ik wens je een hele mooie dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan moet je je man maar vaak meenemen, wat een leuk en creatief idee zeg !

    Fijne dag verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat mooi die tak. Ik ga straks even het *bos* in hier, wil al tijden een mooie niet te grote tak hebben dus hoop die te vinden. Soms kun je van *niets* iets heel moois maken.
    Geniet van dit weer, het blijft nog een tijdje joepie ♥♥

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful pictures....so simple,But still with so much expression!:)
    Tovehugs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zo! en inderdaad mag het tot de lente duren ;-)

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, zo'n grillige tak, creatieve man heb je, leuk als ze zelf op dit soort ideetjes komen, en ze dan ook nog tot uitvoer brengen :-) dat moet je hebben he
    Fijne dag
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks mis mee zo,n partner wat een geweldig idee !!!
    Ik heb een dikke stronk op tafel liggen met waxinelichtjes erin.
    Niet het idee van mijn partner,oohh nee die doet de stronk eerder in de houtkachel,hahahaa
    Geniet er van.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit ... wat je niet met een tak kan doen... je moet alleen even de goede vorm zoeken hahahah .....jij ook een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat onzettend leuk, echt de vorm van een kandelaar inderdaad! Ik ga ook eens in het bos zoeken :-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk. Soms zijn ze best handig die mannen.
    gr. Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk idee. Past helemaal in die prachtige herfstsfeer.
    Alhoewel......het lijkt wel zomer hihi.
    Ik vind de achterwand trouwens ook prachtig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DE TAK IS ERG SFEERVOL HEEL HELEMAAL MIJ DING!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige sfeer en een super creatieve man zeg!
    mooi hoor! Volgen mij is het een druivenrank.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag dit warempel al in een woonwinkel! Leuk en stoer idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk als mannen zo inventief kunnen zijn en er dan ook echt iets van maken...ik vind het echt een blikvanger hoor, het zal zeker mooi zijn met een kaarsje erop.
    Lekker genieten van dit weer, we boffen enorm.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey je blog net ontdekt,,,
    Heerlijk sfeertje.
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk creatief idee! Ik wil ook zo'n man;-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet het er mooi uit, die kleuren zo bij elkaar jeetje joh dat is genieten op een hele mooie manier.
    Echt een plaatje zo

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi en creatief idee.
    Het staat prachtig zo in het geheel.
    Complimenten.
    Groet Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig vind ik die kaarsenstandaard !!!Ik vind natuurlijke materialen ook zo mooi om mee te decoreren....Doe je man maar even een compliment van mij
    fijn weekend Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja leuk, morgen weer naar het bos.....

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo kunnen uit het niets de mooiste dingen ontstaan. Ik vind je kaarsenstandaard heel mooi. Complimenten voor je partner. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media