Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

White in the garden

24.5.12


Witte sfeerhoekjes in de tuin


Ook voor de tuin zijn er heel wat veranderplannen, deze krijgen de komende tijd vorm.
Binnenkort beginnen we met de eerste veranderingen.

De oude schutting, zichtbaar op de bovenste foto, wordt ook vervangen.
Er komt een meer solide, andere omheining.

Vorig jaar heb ik heel wat wit toegevoegd .....
Ook in de tuin hou ik van wittinten.

Dit geeft nu al sfeerhoekjes waar we volop van genieten!

Ik wens je een stralend Pinksterweekend!!

Ook de zon blijft stralen;-)


Lovely weekend



PS Thanks voor de lieve beterschapwensen bij de vorige post.
I feel great!;-)

28 opmerkingen:

  1. Mooie foto's ,zeker die 2e met de Hosta.Ik heb zelf op het moment veel wit in de tuin en het is zo mooi rustig
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan je hosta's er mooi bij, hier zijn ze in no time veranderd in gatenkaas! Prachtig hoor, ook je wittinten in de tuin!

    Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely photos and I just love white and green in the garden. Have a nice time.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je hosta in combi met de witte bloemen...
    Dit geeft mooie sfeerplaatjes en zeker rust in je tuin....
    Geniet van een heel mooi pinksterweekend.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, vooral de hosta, hoe doe je dat met de slakken ? .
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige hosta hou er van!!
    Geniet ervan voor je het weet zijn de slakken in aantocht!

    Fijne dagen,

    Lieve groetjes,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, dat groen met wit..
    en ben het helemaal met je eens, wit is ook in detuin prachtig!

    groetjes, Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi die witte planten, ik moet nog planten gaan kopen maar denk dat ik ook voor wit ga.

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al die witte bloemen bij elkaar maakt dat het een mooi rustgevend geheel is. Echt prachtig mooi. Ik ben ook heel benieuwd naar al je veranderingen. Lijkt me nog een hele klus te worden...
    Succes ermee.
    Voor jullie ook alvast een prachtig Pinksterweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wit is altijd mooi in de tuin, het verveelt nooit. Zelf mix ik het van met een beetje paars en roze.
    Fijn Pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef taalfout, kromme zin, het is al laat, ik duik m'n bed in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig wit in de tuin en ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

    Heel fijne Pinksterweekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig wit in de tuin en ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

    Heel fijne Pinksterweekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig...ik houd ook zo van wit in de tuin, samen met dat frisse groen een prachtige combi..
    Doet een beetje sjiek aan.
    Ben ook benieuwd naar je veranderingen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig!! ik vind witte bloemen ook zo mooi in de tuin, dat licht ook zo mooi op als het schemerig wordt!

    geniet van een zomers pinksterweekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat een prachtig witte sfeerhoekje - ik houz van witte bloemen .
    .... Ne k heb er niet meegedaan , ik ben er alleen langsgekomen -
    Ik wens je en prachtig Pingsterweekend ,
    groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful photos. Have a nice weekend.
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi is dat de groene hosta met de witte bloemen. Echt om van te genieten. Ik heb hostastekjes in een pot gezet, ik hoop ddat ze net zo mooi worden!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. There is something so fresh about white flowers in the garden against the different greens. My favourite is Lily of the Valley.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo mooi je hosta en witte bloemen. Als het donker wordt in de tuin lijkt het net of de witte bloemen licht geven en een extra "sfeer lichtje" is nooit weg toch?

    Zonnig weekend!
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi al die witte planten ,ik ga ook maar weer eens nieuwe aanschaffen voor op balkon !
    Fijn pinksterweekend !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi!

    Dank je voor je leuke berichtje en dat je meteen bij me kwam kijken, super leuk dat bloggen!
    Ja, ik blijf gewoon stug doorzoeken, hihi...

    Jij ook een heel fijn Pinksterweekend en geniet maar heerlijk van het mooie weer in je prachtige, witte tuin!
    Prachtig, die eenvoudige kleur wit tussen al dat groen, heerlijk!


    lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk wit in de tuin...ik houd er ook zo van....
    Alles bloeit al mooi bij je zie ik.
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    Fijn lang weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. PRACHTIG !!!!Een hele mooie combinatie het wit met een hosta....Wit vind ik ook een hele mooie kleur maar wij hebben een vrij zonnige tuin en dan in de felle zon lijken vele witte bloemen vaak wat geel...In de schaduw heb ik wel veel wit gebruikt dat geeft licht en het behoud zijn mooie witte kleur....
    Ik wens je een hele fijne weekend en geniet van het mooie weer...Groetjes..ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig zo wit hoekje en die hosta's wat staan die er mooi bij zeg ...nog een fijne dagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. tachterhuisje28/5/12

    Mooi en rustgevend je tuin hoor, hosta's geven ook zoveel sfeer en groen in de tuin en je hebt er zoveel soorten van. De combinatie witte bloemen en hosta's met een wit randje is prachtig.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wit en fris-groen ik houd er van !!!
    Hier ook een liefhebster van hosta's en natuurlijk van wit.
    Ik hoop dat je een heerlijk pinksterweekend hebt gehad.
    Het was GENIETEN met hoofdletters.
    Psst ... ik heb een paar testritten gemaakt met mijn nieuwe stoepferrari met voetgas ;-)
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media